Skip to main content

Ik heb mijn abonnement na meer dan 20jr beƫindigd per 2 feb 2022. Ik zie op de factuur van januari dat ik voor de gehele maand januari betaal. Hoe kan dat?


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dat klopt toch ook? Opzeggen per februari dus nog betalen voor januari. Ook betaal je vaak vooruit en zal je dus een verekening krijgen een maand later.


Ik heb mijn abonnement na meer dan 20jr beƫindigd per 2 feb 2022. Ik zie op de factuur van januari dat ik voor de gehele maand januari betaal. Hoe kan dat?

Ik denk dat u voor de hele maand februari moet betalen. En dat klopt. Althans ... zo werkt dat bij KPN. KPN blijft gewoon doorgaan met factureren totdat de opzegdatum daadwerkelijk voorbij is en het abonnement daadwerkelijk afgelopen is. Daarna gaat KPN kijken wat u teveel betaald heeft. Daar krijgt u dan een correctie factuur van.


Hallo Jeroen, Nick83,

Ik heb een schrijffout gemaakt. Ik bedoel per 2 jan 2022.

Bedankt voor jullie reactie!

Vriendelijke groet,

Stef


Het is altijd verstandig om de factuur goed in de gaten te houden. Mocht je een maand na het afsluiting nog geen credit hebben gehad. Trek dan weer aan de bel.


Het is altijd verstandig om de factuur goed in de gaten te houden. Mocht je een maand na het afsluiting nog geen credit hebben gehad. Trek dan weer aan de bel.

Dank je wel Jeroen.