Skip to main content

Op 2 juli 2022 mail ontvangen dt telefoon nummer is overgezet naar andere maatschappij. Desalniettemin blijf ik facturen ontvangen en wordt er geld afgeschreven 

@EvaLuna Via de klantenservice ( 0800-0402) gaat dat het snelste.


Dank. Ik zit in Afrika, en geen telefonisch bereik. Ik moet het  op een andere wijze willen afhandelen. Is er een mailadres?


Er is geen mailadres helaas. U kunt vanuit het buitenland bellen met de klantenservice via +31612001200, echter is dat niet kosteloos. U kunt ook alvast uw forumprofiel voorzien van de relevante gegevens voor uw vraag en wachten tot een van de moderators dit kan uitzoeken. Het kan even duren voor een moderator gaat reageren…..🙃


Dat kan kloppen, facturatie ziet de wijziging pas als het abonnement is afgelopen. Daarnaast kan het natuurlijk ook zo zijn dat u extra kosten heeft gemaakt die nog verrekend moeten worden. U zult de eerstvolgende factuurdatum een correctie krijgen waarbij het teveel geïnde abonnementsgeld terug wordt gestort.


Dank. Ik zit in Afrika, en geen telefonisch bereik. Ik moet het  op een andere wijze willen afhandelen. Is er een mailadres?

Er is geen e-mailadres, een moderator kan naar uw abonnementsgegevens kijken als u uw forumprofiel invult, anders kunnen ze uw gegevens niet opvragen.


Dat kan kloppen, facturatie ziet de wijziging pas als het abonnement is afgelopen. Daarnaast kan het natuurlijk ook zo zijn dat u extra kosten heeft gemaakt die nog verrekend moeten worden. U zult de eerstvolgende factuurdatum een correctie krijgen waarbij het teveel geïnde abonnementsgeld terug wordt gestort.

2 Juli → 2 Augustus is een maand, in die tijd is er al wel een normale factuur geweest en zijn die kosten allang verrekend, het is nu 23 Augustus (op moment van vragen) dat is weer 3 weken later en TS geeft aan dat KPN blijft afschrijven, is dus duidelijk iets niet goed gegaan, zal wel weer een opzegging zijn blijven hangen in de systemen zoals er zo vaak gebeurt.


Hallo @EvaLuna , KPN is ook bereikbaar via Twitter en Facebook.

 


Dat kan kloppen, facturatie ziet de wijziging pas als het abonnement is afgelopen. Daarnaast kan het natuurlijk ook zo zijn dat u extra kosten heeft gemaakt die nog verrekend moeten worden. U zult de eerstvolgende factuurdatum een correctie krijgen waarbij het teveel geïnde abonnementsgeld terug wordt gestort.

2 Juli → 2 Augustus is een maand, in die tijd is er al wel een normale factuur geweest en zijn die kosten allang verrekend, het is nu 23 Augustus (op moment van vragen) dat is weer 3 weken later en TS geeft aan dat KPN blijft afschrijven, is dus duidelijk iets niet goed gegaan, zal wel weer een opzegging zijn blijven hangen in de systemen zoals er zo vaak gebeurt.

Ik zeg kan ermee te maken hebben, overigens weet je niet wat de reguliere factuurdata zijn van deze klant. Ik zeg daarnaast dat het forumprofiel ingevuld dient te worden om het na te laten kijken.


Klopt @Maurice85 , Maar als je abbo 2 juli is beeindigd dan zou er uiterlijk 2 juli nog een normale factuur opgemaakt kunnen worden, die je dan zoals KPN graag wil netjes betaald, dan zou uiterlijk 2 augustus de eindfactuur er uitgespuwd moeten worden met een eventueel bijbetaal of retour bedrag.

3 juli is er geen abonnement meer actief dus vanaf die datum gaat het systeem in zijn normale doen over op een eindafrekening, zo ging het bij mij perfect zoals het hoorde te gaan, netjes per maand een factuur.


Hoi @EvaLuna! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt en super dat je je forumprofiel al hebt aangevuld. Ik zie dat de vroegst mogelijke datum voor de overname 2 augustus 2022 was. Per die datum is je abonnement bij ons ook niet meer actief, dus dat zit goed. Wel zie ik dat je op 22 augustus nog een factuur hebt ontvangen. Het kan zijn dat de daadwerkelijke opzegging en het moment dat de factuur wordt opgesteld elkaar hebben misgelopen, dus ik wil je eerst aanraden om september af te wachten. Ik verwacht dat je dan de slotfactuur wel binnen krijgt rond de 22e. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je het beste contact opnemen met de afdeling opzeggingen door te bellen.

U kunt vanuit het buitenland bellen met de klantenservice via +31612001200, echter is dat niet kosteloos

Daarvoor kun je dit nummer gebruiken. Een lange wacht voor een opzegging, maar ik heb goede hoop dat het in september goed komt. Anders weet je hoe je de afdeling opzeggingen kunt bereiken. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan kun je hier altijd reageren!