Skip to main content

Hoi team KPN, 

 

Ik heb mijn KPN tv abonnement beëindigd nadat ik bij mijn vrouw ben ingetrokken (die heeft lopend Odido abonnement). Keurig modem en 1 tv ontvanger  teruggestuurd, maar nu aanmaningen van KPN dat ik ooit nog 1 extra tv ontvanger heb gekregen en móet terugsturen. Die kan ik echter niet meer vinden.

 

Dus aan mijn zoon gevraagd (28 jaar, woont en werkt nu in Dtsl) of hij daar iets van weet, omdat hij ooit een tv had op zijn kamer. Mijn zoon geeft aan dat hij de ontvanger wrsch ooit heeft weggegooid, toen hij zijn tv heeft weggedaan en is begonnen uitzendingen te streamen op zijn PC. 

Ik hoop niet dat ik hier een nota van krijg, omdat KPN ook aangeeft dat ik de apparatuur moet terugsturen om te recycelen. Graag jullie advies, wat ik moet doen

 

Ik heb hiervoor ooit al gebeld en die meneer zei dat hij 't zou regelen en dat ik geen verder aanmaningen zou krijgen. Maar die heb ik vandaag wel weer gehad.

 

Mvg

Paul Post

Tel 06-********

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

Ik hoop niet dat ik hier een nota van krijg, omdat KPN ook aangeeft dat ik de apparatuur moet terugsturen om te recycelen

KPN geeft ontvangers die terug komen van klanten die opzeggen gewoon weer uit aan andere klanten. Pas als een ontvanger echt kapot of verouderd is, pas dan word die gerecycled.

Dus dit kost KPN gewoon een nieuwe ontvanger. Het is alsof u een leaseauto aan het einde van de leaseperiode bij de oudijzerboer gebracht heeft. Daar word het leasebedrijf ook niet blij van. Zacht uitgedrukt. 


Je krijgt eerst een paar herinneringen en op het laatst kun je een nota van de vervangingswaarde verwachten @PaulP1961 , overeenkomstig de voorwaarden.

 


Dank voor de reactie. Waar kan ik voorwaarden vinden en wat is de vervangingswaarde?? 


In de praktijk stuurt KPN volgens mij bijna nooit een factuur hoor. Probeer het gewoon nog eens te regelen met een KPN medewerker. Of wacht het hier op het forum even af. Hier reageren ook KPN medewerkers. U word vast geholpen dat het niets kost.


Ooit had ik een tvontvanger over compleet van een 2e tv geloof ik en die moest ik steeds terugsturen ( van mezelf) en die bleef maar in een kastje staan en onlangs ging dat oude kastje kapot en heb ik zelf dat nieuwe kastje aangesloten en ik was apetrots dat de tv het nu weer deed. Maar heb nooit bericht gekregen om het in te leveren. En ik heb wel meerdere dingen in het verleden van de KPN gekregen die niet nodig waren bij nader inzien en op eigen initiatief terug gestuurd.  Kortom ik heb altijd de indruk gehad dat KPN daar niet truttig in was of noem het slordig. Als het een achterhaald ding is zou ik me niet druk maken. Ik weet niet hoe die dingen heten, maar het kastje van toen kwam van pas.


Dank voor de reactie. Waar kan ik voorwaarden vinden en wat is de vervangingswaarde?? 

De voorwaarden vind je helemaal onderaan deze website en de vervangingswaarde hangt af van het merk/type, dat weet alleen KPN. @PaulP1961 

 


Hoi @Wilsophie . Vul even je profiel in en geef me daarna hier een seintje. Dan help ik je verder


Hoi Erwin, bedoel je @Wilsophie of bedoel je mij? En als je mij bedoelt, wat bwdoel je met profiel en hoe doe ik dat 😊?


@Erwin van KPN bedoelt jou @PaulP1961 

Klik rechts bovenin naast de zin stel je vraag op de avatar (P)

vul dan in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt de moderator er op terug.

 


Hoi Erwin, met wat hulp van N.N. heb ik mijn profiel ingevuld. Graag weer je reactie.

 

Mvg

Paul 


Excuus. Ik bedoelde inderdaad jou, @PaulP1961 .

Ik heb een aantekening in het systeem gezet. Het mag maximaal bij 2 aanmaningen blijven. Als je nog een derde ontvangt, laat me dat dan hier even weten.

Ik ga er niet van uit dat dat gebeurt. 


Reageer