Skip to main content

abbonement opgezegd, einddatum 02-12-2023 alsnog incasso afgeboekt op 28-12-2023 hoe kan dit ik heb dit nu even terug laten boeken door mijn bankĀ 

De factuur en de stopdatum hebben elkaar gekruist.Ā  Kpn heeft volgens de voorwaarden twee maanden de tijd om de slotnota te maken. De volgende faktuur is de slotnota waarop het teveel betaalde wordt gecrediteerd. Terugboeken kan kosten met zich meebrengen.Ā 


Hi @Jenn1234,

Ik zie dat Joep je al heeft verteld dat terugboeken kosten met zich mee kan brengen en dat klopt. Als je een factuur terughaalt, zal je een herinnering gaan ontvangen en als er dan niet betaald wordt, zullen er kosten in rekening gebracht worden. Ik wil je dus om te beginnen aanraden om deze factuur alsnog te betalen!

Als de factuur niet klopt, zullen wij dat via een vergoeding op de slotfactuur weer met je verrekenen. Je zal dus geen cent te veel gaan betalen, maar zal de oorspronkelijke factuur wel eerst moeten voldoen.

In het volgende artikel lees je over de slotfactuur:

Mocht je echter het idee hebben dat er Ć©cht iets niet klopt met je opzegging, dan wil ik je aanraden om te bellen met 0800 - 0402 en te vragen naar iemand van de opzeg afdeling. Daar kunnen ze met je meekijken naar de status van je opzegging!