Skip to main content

Op 8 september met mobiele abonnement van mijn overleden vrouw opgezegd per 1 november. Is door u bevestigd. Op 2 november van u bericht van uitgevoerd. En nu krijg ik een factuur over de maan november! Wilt u dit corrigerenĀ 

Op 8 september met mobiele abonnement van mijn overleden vrouw opgezegd per 1 november. Is door u bevestigd. Op 2 november van u bericht van uitgevoerd. En nu krijg ik een factuur over de maan november! Wilt u dit corrigerenĀ 

Allereerst gecondoleerd en veel sterkte gewenst met uw verlies. Ik verwacht dat op 1 november de facturen al klaargezet worden om te versturen en deze vervolgens in batches verstuurd worden en deze daarom nog gestuurd is. Bij de volgende factuurstroom volgt een slotfactuur waarop alle te veel betaalde kosten verrekend zullen worden. Het is namelijk zo dat abonnementsgeld vooruit betaald wordt maar ā€˜verbruikskostenā€™ zoals bijvoorbeeld een extra bundel achteraf. Zoals ik al aangaf zal er nog een slotfactuur.

Ā 

Ik zal uw bericht even onder de aandacht brengen bij mijn collega's van het moderatieteam zodat u zich over de factuur geen zorgen hoeft te maken.


Hi @Ton van Veelen, excuus voor de late reactie, jouw reactie is helaas helemaal onder de radar verdwenenĀ :slight_frown:

Wat @NHendriksĀ aangeeft klopt helemaal, onze facturen worden altijd op de 1e van de maand opgesteld, dus ik vermoed dat de opzegging en de factuur elkaar net hebben gekruist. Voor meer uitleg hierover, wil ik je aanraden om even te bellen met onze speciale nabestaandendesk, opĀ 0800 - 0201555. Daar kunnen ze met je meekijken of de opzegging wel echt verwerkt is en kunnen ze je ook vertellen hoe het zit met de verrekening van de te veel betaalde abonnementskosten.

Ā