Skip to main content

Als je bij Knp klant ben je na 1 jaar de mooie kortingen kwijt, betaal je veelste veel geld. Daarom zeggen wij elk jaar alles op. En wisselen we van persoon die hier ook in de woning wonen zodat we de korting opnieuw krijgen. Eigenlijk is het te zot van woorden dat dit nodig is, een dief van je eigen portemonnee zijn... doe je toch ook niet. 

Neem het vooral mee als tip voor je eigen portemonnee!

Het korting systeem is hier niet voor bedoelt, zoals u zegt het is enkel voor nieuwe klanten.
Het zou wat zijn als we elk jaar 50% korting krijgen of een iPad. Dan is KPN snel failliet.


Heeft KPN niet een systeem wat dit trucje automatisch detecteert na een paar jaar en dan automatisch dit blokkeerd? 


We zijn allemaal nieuwe klanten, want als ik een jaar klant ben geweest, dan wil de andere bewoner in het huis een abonnement van kpn. Daarin zijn wij nergens in overtreding. Anders is het heel simpel een jaar bij een andere provider en daarna weer terug komen of na de een andere provider die op dat moment een goede aanbieding heeft. Elk jaar kijken meerdere mensen opnieuw naar alle abonnementen. Geld ook voor zorgverzekering g/w/l etc. Doen we dat niet ben je dief van je eigen portemonnee. 

Ik begrijp zeker dat er niet elk jaar een nieuw product gratis hoeft te zijn. Ben wel van mening dat elke provider elk jaar om de klanten te behouden een maandelijkse korting mag geven. 


Het wordt natuurlijk wel een beetje in de hand gewerkt. Dan moeten de providers de budgetten voor die kortingen maar gebruiken om de prijzen standaard laag te houden.


Ben wel van mening dat elke provider elk jaar om de klanten te behouden een maandelijkse korting mag geven. 

Wat heeft dat voor zin? Elke maand iedereen korting? Dan kan je toch net zo goed de normale prijs lager maken?


Doen we dat niet ben je dief van je eigen portemonnee. 

Maar nu ben je een dief van KPN ze portemonnee, en uiteindelijk ook die van ons.
Omdat u steeds onterecht een korting pakt moeten wij meer betalen aan ons abonnement elk jaar. 


Doen we dat niet ben je dief van je eigen portemonnee. 

Maar nu ben je een dief van KPN ze portemonnee, en uiteindelijk ook die van ons.
Omdat u steeds onterecht een korting pakt moeten wij meer betalen aan ons abonnement elk jaar. 

Niemand pakt onterecht korting, ik stap nu over naar odido, na 10maanden is de korting eraf. Maar is maandelijks opzegbaar dan weer opzoek naar een nieuwe korting. 

Ik betaal nu met sim only's erbij €150 per maand daarmee verdiend kpn meer dan genoeg aan mij als klant. Na mijn idee wordt je opgelicht met dit soort bedragen. Besef dat dit bij vele klanten gebeurt veelste veel betalen.

 

Kpn moet de prijzen gewoon laag houden en voor nieuwe klanten een extra korting geven. Alles wordt elk jaar verhoogd €150 per maand betalen slaat nergens op. 


Nu weten we natuurlijk niet om wat voor telefoon abonnementen het gaat, maar dat zullen dan geen Sim only abonnementen zijn.

Als ik € 65,00 neem  voor Gigabit met TV ongeveer het duurste pakket dan gaat er vrij veel naar die telefoon abonnementen. 

KPN moet natuurlijk niets. Maar het waar dat het best iets voordeliger kan. 


Nee hoor echt alleen 2 sim only's abonnementen geen toestellen. 1 kids abonnement en 1 onbeperkt bellen/sms/internet €48. En dan thuis €102 zonder netflix of andere dingen. Als ik een abonnement zou hebben voor thuis van €65 is dat een netjes bedrag. 

Kpn moet zeker niks maar dan moet het ook niet raar zijn dat men elk jaar opzegt en zijn best doet om een beter abonnement te krijgen met korting. 


Nee hoor echt alleen 2 sim only's abonnementen geen toestellen. 1 kids abonnement en 1 onbeperkt bellen/sms/internet €48. En dan thuis €102 zonder netflix of andere dingen. Als ik een abonnement zou hebben voor thuis van €65 is dat een netjes bedrag. 

Kpn moet zeker niks maar dan moet het ook niet raar zijn dat men elk jaar opzegt en zijn best doet om een beter abonnement te krijgen met korting. 

Thuis 102 euro ?
Ik betaal 75,98 met Disney+ en opnemen erbij..
 

 


Nee hoor echt alleen 2 sim only's abonnementen geen toestellen. 1 kids abonnement en 1 onbeperkt bellen/sms/internet €48. En dan thuis €102 zonder netflix of andere dingen. Als ik een abonnement zou hebben voor thuis van €65 is dat een netjes bedrag. 

Kpn moet zeker niks maar dan moet het ook niet raar zijn dat men elk jaar opzegt en zijn best doet om een beter abonnement te krijgen met korting. 

Thuis 102 euro ?
Ik betaal 75,98 met Disney+ en opnemen erbij..
 

 

Ik heb maar 200 megabyte maar alle kortingen die krijg je niet meer als je te lang klant bent. Daarom ook mijn instelling weg gaan of een abonnement op partner zijn naam. Want elk jaar wordt je met zoveel verhoogd. Een korting krijgen omdat je zoveel jaren klant bent is echt niet meer. Kpn is een zeer goede provider, maar alles heeft een grens. 


Ik krijg die korting zolang ik klant ben..


Ik krijg die korting zolang ik klant ben..

Dat is fijn om te horen, ik heb 3x gebeld en 3x toe zeggen ze geen korting te geven. Dat geld alleen voor de nieuwe klanten. Zelfs de €5 combinatie is vervallen met de sim only. Ook de €7.50 korting als je iets toevoegd zoals Spotify familie aan je abonnement. Na bijna 5 jaar klant is er niks meer over. Dan zit er niks anders op als overstappen of andere maatregelen.


Het korting systeem is hier niet voor bedoelt, zoals u zegt het is enkel voor nieuwe klanten.
Het zou wat zijn als we elk jaar 50% korting krijgen of een iPad. Dan is KPN snel failliet.

Da’s onzin. Zo slecht is de financiële positie van kpn nu ook weer niet. Als je echt denkt dat de financiële positie van kpn zo wankel is, dan lijkt het me dat je naar een provider moet omkijken met een wat sterkere positie. 

De kortingen en cadeaus die nieuwe (en bestaande) klanten ontvangen, zijn allemaal verdisconteerd in de prijs. Door abonnementen (veel) duurder te maken dan nodig, kan er in naam een ‘korting’ worden verstrekt of een televisie, tablet of wifi-apparatuur ‘cadeau’ worden gedaan. KPN (en de andere) providers zijn écht geen filantropische instellingen, die voorbijgangers bijna gratis abonnementen en apparatuur cadeau doen.

Nederlanders zijn nu eenmaal dol op kortingen en koopjes. En dat weten bijvoorbeeld de grote supermarkten ook. A-merken wasmiddel, schoonmaakmiddelen en drogisterij artikelen zijn hier véél duurder dan bijvoorbeeld in Duitsland. En juist daarom altijd in de aanbieding, zoals 3 halen = 2 betalen. 

Ander voorbeeld: bij de ‘Voordeeldrogist’ (Kruidvat) is de door mij gebruikte deodorant bijna altijd in de ‘aanbieding’: 2 + 2 gratis (vier stuks voor € 10,00), schreeuwen de folders en reclame uitingen op de winkels. Bij de Action kost dezelfde deodorant € 1.89 per stuk…


Het korting systeem is hier niet voor bedoelt, zoals u zegt het is enkel voor nieuwe klanten.
Het zou wat zijn als we elk jaar 50% korting krijgen of een iPad. Dan is KPN snel failliet.

Da’s onzin. Zo slecht is de financiële positie van kpn nu ook weer niet. Als je echt denkt dat de financiële positie van kpn zo wankel is, dan lijkt het me dat je naar een provider moet omkijken met een wat sterkere positie.

Ik geloof dat u het niet helemaal begrijpt..


Het korting systeem is hier niet voor bedoelt, zoals u zegt het is enkel voor nieuwe klanten.
Het zou wat zijn als we elk jaar 50% korting krijgen of een iPad. Dan is KPN snel failliet.

Da’s onzin. Zo slecht is de financiële positie van kpn nu ook weer niet. Als je echt denkt dat de financiële positie van kpn zo wankel is, dan lijkt het me dat je naar een provider moet omkijken met een wat sterkere positie. 

De kortingen en cadeaus die nieuwe klanten ontvangen, zijn allemaal verdisconteerd in de prijs. Door abonnementen (veel) duurder te maken dan nodig, kan er in naam een ‘korting’ worden verstrekt of een televisie, tablet of wifi-apparatuur ‘cadeau’ worden gedaan.

Nederlanders zijn nu eenmaal dol op kortingen en koopjes. En dat weten bijvoorbeeld de grote supermarkten ook. A-merken wasmiddel, schoonmaakmiddelen en drogisterij artikelen zijn hier véél duurder dan bijvoorbeeld in Duitsland. En juist daarom altijd in de aanbieding, zoals 3 halen = 2 betalen. 

Ander voorbeeld: bij de ‘Voordeeldrogist’ (Kruidvat) is vaak de door mij gebruikte deodorant bijna altijd in de ‘aanbieding’: 2 + 2 gratis (vier stuks voor € 10,00), schreeuwen de folders en reclame uitingen op de winkels. Bij de Action kost dezelfde deodorant € 1.89 per stuk…

Klopt daarom doe ik ook boodschappen en tanken in Duitsland zeker als je maar 30min van de grens zit.  We zijn zeker dol op koopjes( yes ik ga naar de action in Duitsland goedkoper als NL).Maar besef iemand met een minimaal inkomen kan het niet meer bekostigen. Gelukkig heb ik dat probleem niet, ben wel van mening dat kpn geen verdien model moet zijn zoals vele verzekeringen. Maar dat is uiteindelijk wel het gene wat er gebeurt. Juist omdat kpn zo goed staat durven ze zo door te gaan. Kijk even naar Ziggo die alles doet om klanten te winnen... de prijzen van Ziggo waren ook te hoog. Er komt een kantelpunt zelfs voor de mensen die meer dan genoeg geld hebben. Hoe behouden we ons geld door goed op te letten. Niemand is financieel goed achter gebleven om alles maar weg te geven. 


Het korting systeem is hier niet voor bedoelt, zoals u zegt het is enkel voor nieuwe klanten.
Het zou wat zijn als we elk jaar 50% korting krijgen of een iPad. Dan is KPN snel failliet.

Da’s onzin. Zo slecht is de financiële positie van kpn nu ook weer niet. Als je echt denkt dat de financiële positie van kpn zo wankel is, dan lijkt het me dat je naar een provider moet omkijken met een wat sterkere positie.

Ik geloof dat u het niet helemaal begrijpt..

Jawel hij begrijpt het prima, hij legt het alleen in een andere term uit. 


Ik wens ieder een fijne avond toe!


Ik wens ieder een fijne avond toe!

Jij ook!


Denk er ook eens aan dat dankzij kpn ca 10000 werknemers een inkomen hebben en duizenden anderen ook een inkomen hebben zoals toeleveranciers ed. Dat kpn het beste mobiele netwerk ter wereld heeft en dat het glasvezelnetwerk tot de beste ter wereld behoort. 


Denk er ook eens aan dat dankzij kpn ca 10000 werknemers een inkomen hebben en duizenden anderen ook een inkomen hebben zoals toeleveranciers ed. Dat kpn het beste mobiele netwerk ter wereld heeft en dat het glasvezelnetwerk tot de beste ter wereld behoort. 

Kpn is een goede provider en zelfs na dat ze al hun werknemers/ leveranciers hebben. Verdienen ze nog steeds veelste veel. Uiteraard dat is het motto in NL ze moeten er beter van worden in wat voor manier dan ook al is dat over mensen hun rug. Maar ze hebben vele zuster bedrijven. Dan help je nog steeds mee aan het bedrijf maar dan met een beter aanbieding. 


Het korting systeem is hier niet voor bedoelt, zoals u zegt het is enkel voor nieuwe klanten.
Het zou wat zijn als we elk jaar 50% korting krijgen of een iPad. Dan is KPN snel failliet.

Da’s onzin. Zo slecht is de financiële positie van kpn nu ook weer niet. Als je echt denkt dat de financiële positie van kpn zo wankel is, dan lijkt het me dat je naar een provider moet omkijken met een wat sterkere positie.

Ik geloof dat u het niet helemaal begrijpt..

Misschien dat je het me dan kan uitleggen?


Denk er ook eens aan dat dankzij kpn ca 10000 werknemers een inkomen hebben en duizenden anderen ook een inkomen hebben zoals toeleveranciers ed. Dat kpn het beste mobiele netwerk ter wereld heeft en dat het glasvezelnetwerk tot de beste ter wereld behoort. 

En laten we vooral ook de aandeelhouders niet vergeten. Of denk je dat die tevreden zijn met een kpn petje en - vlaggetje?


De meeste aandeelhouders zijn gewone mensen die wat met hun spaargeld doen en op die manier proberen wat meer rendement te krijgen dan de spaarrekening.  Joost mag weten waar de fabel vandaan komt dat die allemaal schathemeltje rijk zijn. 


De meeste aandeelhouders zijn gewone mensen die wat met hun spaargeld doen en op die manier proberen wat meer rendement te krijgen dan de spaarrekening.  Joost mag weten waar de fabel vandaan komt dat die allemaal schathemeltje rijk zijn. 

Dat laatste heb ik nergens beweerd. Of de meeste aandeelhouders gewone mensen die wat met hun spaargeld doen, dat zal best. Maar klein of groot aandeelhouder: die proberen inderdaad meer rendement te krijgen dan de spaarrente biedt. En daarom nemen die dus geen genoegen met een petje of vlaggetje…


Reageer