Skip to main content

Als je bij Knp klant ben je na 1 jaar de mooie kortingen kwijt, betaal je veelste veel geld. Daarom zeggen wij elk jaar alles op. En wisselen we van persoon die hier ook in de woning wonen zodat we de korting opnieuw krijgen. Eigenlijk is het te zot van woorden dat dit nodig is, een dief van je eigen portemonnee zijn... doe je toch ook niet. 

Neem het vooral mee als tip voor je eigen portemonnee!

Ik krijg die korting zolang ik klant ben..

Dat is fijn om te horen, ik heb 3x gebeld en 3x toe zeggen ze geen korting te geven. Dat geld alleen voor de nieuwe klanten. Zelfs de €5 combinatie is vervallen met de sim only. Ook de €7.50 korting als je iets toevoegd zoals Spotify familie aan je abonnement. Na bijna 5 jaar klant is er niks meer over. Dan zit er niks anders op als overstappen of andere maatregelen.

Vreemd met Simonly heb je net zoveel recht op de €5.00 entertainment korting (Spotify bijvoorbeeld)  en de korting op het telefoon abonnement. (€2,50 tot €7,50)

 

102 euro voor een 200 Mb abonnement dat kan bijna niet kloppen, ook wat je schrijft dat sommige kortingen vervallen als je te lang klant bent klopt bijna niet. Alleen de nieuwe klanten korting vervalt. De rest hoort te blijven zolang je klant blijft of zelf iets veranderd. Uiteraard krijg je natuurlijk wel jaarlijks de inflatiecorrectie.

Als je binnen KPN zou switchen naar 200Mb en TV+ zou dat € 62,50 gaan kosten en met de mobiele abonnementen komt het pluspakket er zonder kosten bij. 

Zoals ik het nu lees, zouden de maandlasten een stuk lager kunnen door het telefoon abonnement te verlengen met een huidig abonnement en voor internet en tv ook 'verlengen' naar het huidige aanbod. Nieuwe klanten korting aanbieden dat kan mischien niet maar dat er niet verder is meegedacht is eigenlijk zeer slecht.


Ik krijg die korting zolang ik klant ben..

Dat is fijn om te horen, ik heb 3x gebeld en 3x toe zeggen ze geen korting te geven. Dat geld alleen voor de nieuwe klanten. Zelfs de €5 combinatie is vervallen met de sim only. Ook de €7.50 korting als je iets toevoegd zoals Spotify familie aan je abonnement. Na bijna 5 jaar klant is er niks meer over. Dan zit er niks anders op als overstappen of andere maatregelen.

Vreemd met Simonly heb je net zoveel recht op de €5.00 entertainment (Spotify bijvoorbeeld) korting en de korting op het telefoon abonnement.

102 euro voor een 200 Mb abonnement dat kan bijna niet kloppen, ook wat je schrijft dat sommige kortingen vervallen als je te lang klant bent klopt niet. Alleen de nieuwe klanten korting vervalt.

Als je binnen KPN zou switchen naar 200Mb en TV+ zou dat € 62,50 gaan kosten en met de mobiele abonnementen komt het pluspakket er zonder kosten bij. 

Zoals ik het nu lees, zouden de maandlasten een stuk lager kunnen door het telefoon abonnement te verlengen met een huidig abonnement en voor internet en tv ook 'verlengen' naar het huidige aanbod. Korting aanbieden dat kan mischien niet maar dat er niet verder is meegedacht is eigenlijk zeer slecht.

Beste Rowi, 

Werk jijzelf voor kpn? Dan mag je mij ter alle tijden een beter abonnement aanbieden zodat ik klant blijf van kpn. Zo niet dan kan je wel iets roepen maar je ziet mijn abonnement kosten niet. Ik ben mijzelf zeer bewust van alles wat ik betaal. Het is zelfs mijn werk in financiën en alle juridische feiten die daar aanvast zitten. Wil best met dingen mee gaan. Het gene wat Berteman zegt is zeer kloppend. Het zijn uiteraard allemaal verdien modellen. Waar kpn directeuren/aandeelhouders van profiteren!.


Ik werk niet voor KPN ik ben gewoon klant maar volg de prijsontwikkelingen lang genoeg om te weten dat het genoemde bedrag wel heel hoog is. Ik zou bijna denken dat daar nog het oude vastrecht van een telefoonlijn bij zit.

Een klantenservice medewerker zou u kunnen aanbieden om naar de nieuwe propositie over te stappen.

Of zelf aanpassen via deze link.

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/verlengen/internet-tv

Ik heb zelf een Hussel abonnement van 100 Mb dat is door KPN verhoogt naar 200 Mb dat kost me iets minder dan € 65,00 inclusief tv. Zou ik verlengen naar TV+ kan ik terug gaan naar € 57,00 voor 100 Mb, tv+ en bellen. Ik wil die nieuwe box niet dus voorlopig laat ik het zo.


Ik werk niet voor KPN ik ben gewoon klant maar volg de prijsontwikkelingen lang genoeg om te weten dat het genoemde bedrag wel heel hoog is. Ik zou bijna denken dat daar nog het oude vastrecht van een telefoonlijn bij zit.

Een klantenservice medewerker zou u kunnen aanbieden om naar de nieuwe propositie over te stappen.

Of zelf aanpassen via deze link.

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/verlengen/internet-tv

Ik heb zelf een Hussel abonnement van 100 Mb dat is door KPN verhoogt naar 200 Mb dat kost me iets minder dan € 65,00 inclusief tv. Zou ik verlengen naar TV+ kan ik terug gaan naar € 57,00 voor 100 Mb, tv+ en bellen. Ik wil die nieuwe box niet dus voorlopig laat ik het zo.

Dank voor de informatie, overstappen naar het zuster bedrijf voor 10 maanden €35 betalen daarna terug komen hij kpn ( na 6 maanden mag ik mijzelf weer aanmelden als nieuwe klant)voor het thuis abonnement is meer mijn voorkeur.

 

Fijne avond toegewenst!


Tsja als je het gedoe niet erg vind en kwaliteit geen rol speelt dan doet u het goed.


Tsja als je het gedoe niet erg vind en kwaliteit geen rol speelt dan doet u het goed.

Neem exact hetzelfde af met wifi routers etc. Ziggo is echt een no go maar dit is een zuster bedrijf die vast zit aan KPN( hoofdbedrijf) heb ik hetzelfde effect. Zoals ik ook in mijn andere opmerkingen aangeef. We worden er financieel niet beter van om te blijven. 


Tsja als je het gedoe niet erg vind en kwaliteit geen rol speelt dan doet u het goed.

Neem exact hetzelfde af met wifi routers etc. Ziggo is echt een no go maar dit is een zuster bedrijf die vast zit aan KPN( hoofdbedrijf) heb ik hetzelfde effect. Zoals ik ook in mijn andere opmerkingen aangeef. We worden er financieel niet beter van om te blijven. 

Dan ben ik benieuwd welke provider?

Want Odido doet wel 10 maanden voor € 30,00 maar is geen zuster bedrijf.

En als u bij KPN weg gaat dan vervallen de voordelen bij de mobiele abonnementen bijna zeker. Dus zou u die ook mee moeten nemen.


Tsja als je het gedoe niet erg vind en kwaliteit geen rol speelt dan doet u het goed.

Neem exact hetzelfde af met wifi routers etc. Ziggo is echt een no go maar dit is een zuster bedrijf die vast zit aan KPN( hoofdbedrijf) heb ik hetzelfde effect. Zoals ik ook in mijn andere opmerkingen aangeef. We worden er financieel niet beter van om te blijven. 

Dan ben ik benieuwd welke provider?

Want Odido doet wel 10 maanden voor € 30,00 maar is geen zuster bedrijf.

En als u bij KPN weg gaat dan vervallen de voordelen bij de mobiele abonnementen bijna zeker.

Als je goed je huiswerk doet weet je dat het een zuster bedrijf is. Maar al zijn ze dat niet volgens jou zeggen. Ik neem alles mee ook de sim only's. Tevens was het €35 bij kpn voor 2 sim only's maar ze hebben het met.€13 verhoogd. Geen enkel voordeel meer van €102 naar €35 met 2 wifi routers. Het is alles bij elkaar opgeteld €70 per maand i.p.v. €150. Is meer dan de helft verschil.


Odido gebruikt in sommige plaatsen zoals ook waar ik woon het netwerk van KPN. Ze zijn in dat geval klant van KPN Wholesale en daar houdt het mee op. Verder is het bedrijf eigendom van twee investerings maatschappijen Apax en Warburg Pincus.

En dat is niet volgens mij maar deze bron onder andere.

KPN heeft wel een aantal dochter ondernemingen. De providers kan je zien als zusterbedrijven zoals Solcon en Youfone.


Tsja als je het gedoe niet erg vind en kwaliteit geen rol speelt dan doet u het goed.

Neem exact hetzelfde af met wifi routers etc. Ziggo is echt een no go maar dit is een zuster bedrijf die vast zit aan KPN( hoofdbedrijf) heb ik hetzelfde effect. Zoals ik ook in mijn andere opmerkingen aangeef. We worden er financieel niet beter van om te blijven. 

Dan ben ik benieuwd welke provider?

Want Odido doet wel 10 maanden voor € 30,00 maar is geen zuster bedrijf.

En als u bij KPN weg gaat dan vervallen de voordelen bij de mobiele abonnementen bijna zeker.

Als je goed je huiswerk doet weet je dat het een zuster bedrijf is. Maar al zijn ze dat niet volgens jou zeggen. Ik neem alles mee ook de sim only's. Tevens was het €35 bij kpn voor 2 sim only's maar ze hebben het met.€13 verhoogd. Geen enkel voordeel meer van €102 naar €35 met 2 wifi routers. Het is alles bij elkaar opgeteld €70 per maand i.p.v. €150. Is meer dan de helft verschil.

HIer wel iemand van KPN, @Rowi. heeft gelijk in dat kortingen zoals combivoordeel en korting op de mobiel niet horen te vervallen. Of uw thuis abonnement nou 1 jaar of 10 jaar is, die blijven gewoon. Verder is Odido absoluut geen dochterbedrijf, ze huren in de meeste locaties waar ze zelf geen glasvezel hebben de lijn van KPN maar daar is alles mee gezegd. Bij een eventuele storing komt er een monteur van odido welke ze inhuurt bij andere partijen en deze mogen niet het netwerk in van KPN. Hierdoor duurt een storing bij hun altijd wat langer omdat er lagen schijven overheen gaan voordat de juiste partij wordt aangestuurd. 


Tsja als je het gedoe niet erg vind en kwaliteit geen rol speelt dan doet u het goed.

Neem exact hetzelfde af met wifi routers etc. Ziggo is echt een no go maar dit is een zuster bedrijf die vast zit aan KPN( hoofdbedrijf) heb ik hetzelfde effect. Zoals ik ook in mijn andere opmerkingen aangeef. We worden er financieel niet beter van om te blijven. 

Dan ben ik benieuwd welke provider?

Want Odido doet wel 10 maanden voor € 30,00 maar is geen zuster bedrijf.

En als u bij KPN weg gaat dan vervallen de voordelen bij de mobiele abonnementen bijna zeker.

Als je goed je huiswerk doet weet je dat het een zuster bedrijf is. Maar al zijn ze dat niet volgens jou zeggen. Ik neem alles mee ook de sim only's. Tevens was het €35 bij kpn voor 2 sim only's maar ze hebben het met.€13 verhoogd. Geen enkel voordeel meer van €102 naar €35 met 2 wifi routers. Het is alles bij elkaar opgeteld €70 per maand i.p.v. €150. Is meer dan de helft verschil.

HIer wel iemand van KPN, @Rowi. heeft gelijk in dat kortingen zoals combivoordeel en korting op de mobiel niet horen te vervallen. Of uw thuis abonnement nou 1 jaar of 10 jaar is, die blijven gewoon. Verder is Odido absoluut geen dochterbedrijf, ze huren in de meeste locaties waar ze zelf geen glasvezel hebben de lijn van KPN maar daar is alles mee gezegd. Bij een eventuele storing komt er een monteur van odido welke ze inhuurt bij andere partijen en deze mogen niet het netwerk in van KPN. Hierdoor duurt een storing bij hun altijd wat langer omdat er lagen schijven overheen gaan voordat de juiste partij wordt aangestuurd. 

Ze gebruiken inderdaad het netwerk van Kpn zoals vele dat doen. Dan blijft natuurlijk het netwerk goed!

Dank voor jullie reacties. Er is contact op genomen vanuit Kpn mijn gehele pakket wordt met €60 per maand verlaagt incl de 2 sim only's na een jaar wordt het natuurlijk verhoogd dan mag ik weer opnieuw bellen voor een nieuwe korting. 

Gezien ik mijn 1e bericht niet kan verwijderen, wil ik wel aangeven dat het alsnog netjes opgelost is door KPN. 


Reageer