Skip to main content

Ik ben momenteel in het buitenland en verblijf hier nog zeker 6 maanden. 

Is het mogelijk om mijn abonnement te pauzeren want ik ben momenteel niet in de gelegenheid om spullen terug te sturen. Plus ik zou mijn abonnement graag willen laten ingaan voordat ik thuis ben zodat ik gelijk gebruik kan maken van internet op het moment dat ik thuis ben.

Alternatief. is het mogelijk om mijn abonnement op te zeggen zonder gelijk de geleende spullen terug te moeten sturen en dan gewoon weer te activeren in april 2024? 

Nee, dat kan allemaal niet. Een abonnement pauzeren kan niet.

En als u het stop zet zult u de spullen echt wel terug moeten sturen. Dat mag eventueel best een paar weken later. Maar dat gaat u geen 6 maanden uitzingen denk ik. Als ik niets terug stuurt gaat KPN u een factuur sturen van de vervangingswaarde van de apparatuur. 


Hallo @Lamedert je kunt eventueel wel de nodige extra's opzeggen, zoals streamingdiensten en andere extra tv-pakketten, tevens kun je bij een hoge internetsnelheid deze terug laten zetten naar de laagst leverbare snelheid, dan kun je per maand ook goedkoper uit zijn en bij terugkomst in NL weer activeren watje wilt.

Je kunt e.e.a. in MijnKPN zelf regelen.

 


Hi @Lamedert, welkom op ons forum. 

Fijn om te zien dat je door andere forumleden al op gang bent geholpen. 

Het klopt inderdaad dat je jouw abonnement niet tijdelijk stop kunt zetten. Je kunt het uiteraard naar beneden aanpassen, zelfs door televisie eruit te halen. Dan moet de apparatuur echter alsnog terug. 

Is er niemand in je omgeving die dit eventueel voor je kan doen? Ik probeer even mee te denken.