Skip to main content

Mijn XS4ALL Internet abonnement was altijd € 64.00 per maand voor 200 MB

Nu is mijn abonnement overgezet naar KPN en daar kost zo'n abonnement € 50.00 per maand voor 200 MB

 

Nu zijn we dus KPN maar nog steeds de XS4ALL prijzen, hoe kan dat.

 

Wanneer ik mijn abonnement van XS4ALL nu opzegt en een KPN abonnement neemt krijg ik ook nog eens 12 x € 15.00 korting en gratis 9 maanden abonnement op ViaPlay.

Dus dat is een flinke besparing wanneer ik het abonnement overzet naar KPN en zal dat zeker gaan doen.

Hallo @Leen0807 door de automatische omzetting van xs4all naar KPN blijf je klant onder de xs4all-voorwaarden, dat gold 2 jaar terug ook bij de migratie van Tefort naar KPN.

Wil je een ‘echte’ KPN-klant worden kun je je abo om laten zetten naar het Hussel-pakket tegen de geldende KPN-prijzen en -voorwaarden.

Je zult als bestaande klant beschouwd worden omdat je al gemigreerd bent naar KPN en hebt dus geen recht op aanbiedingen voor nieuwe klanten, dart was bij Telfort 2 jaar geleden niet anders.

 


Goedemiddag @Leen0807 en welkom hier op het forum :)

 

Ik zie dat @JanD je vraag al heeft beantwoord en ik kan hier verder weinig aan toevoegen! Hopelijk weet je middels deze informatie waar je aan toe bent. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag!