Skip to main content

Goedenavond, 

Voor onze sportvereniging is mij gevraagd of ik naar huidige internet abonnement kan kijken. We zitten helaas in buitengebied en hebben nu:

  • internet instap
  • Bel onbeperkt altijd
  • Spotify premium
  • Extra telefoonnummer.
  • Vast nummer 

Bel onbeperkt mag eraf. Maar telefonie moet i.v.m. alarm wel blijven.

Als ik online kijk zie ik geen opties voor extra telefoonnummer.

Huidige abbo kosten zijn 69,20

Waar zou ik naar over kunnen stappen?


Gr. Dennis

De kosten voor extra nummer zijn € 2,50. Dat is nu zo. En dat is ook bij Hussel zo. De prijs van Spotify blijft ook gewoon hetzelfde. Dat is € 9,99.

Het Alles-in-1 Instap is 50 mbit internet, 1 tv ontvanger zonder opnemen en telefonie. Nu betaalt u daarvoor € 59,23. Dit is de prijs na de jaarlijkse prijsverhoging. Vorige maand betaalde u Nog € 57,01. 

Het is mij niet geheel duidelijk hoe u op € 69,20 uitkomt. Want onbeperkt bellen kost volgens mij ook zowat 10 euro. Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur?

Bij Hussel gaat u betalen:

  • € 44 voor internet 
  • € 10 voor tv
  • € 22 voor telefonie
  • € 2,55 voor het extra nummer
  • € 9,99 voor Spotify

Dat is samen € 68,49. Wel iets goedkoper, maar niet zo indrukwekkend.

Is er een mobiel abonnement geregistreerd op hetzelfde adres? Dan gaat er bij Hussel 5 euro entertainmentkorting vanaf.

Maar ... nu bij het huidige abonnement zou u gratis gebruik kunnen maken van ESPN. Doen jullie dat?


Ik zit me nu te bedenken: heeft u lieden überhaupt wel tv? Als u inderdaad geen tv heeft, dan word het bij Hussel:

  • € 44 voor internet
  • € 2 voor telefonie
  • € 2,50 voor het extra nummer
  • € 9,99 voor Spotify

Dat is dus € 58,49 samen.


Goedemorgen,


Dank voor de reacties. Nee er zit geen televisie bij. Zie printscreen van 2e bladzijde factuur.

 

 


Hmm... het is ook een optie om dit abonnement zo te houden en alleen onbeperkt bellen uit te zetten. Dan ga je € 16,50 naar beneden. Dan kom je op een lagere prijs uit dan de € 58,49 bij Hussel. 

Bij overgang naar Hussel zult u de korting op Spotify en de korting voor lage snelheid verliezen. 


Goedemorgen,

Wanneer ik het huidige abonnement behoud kan ik geen internet buitengebied krijgen had ik begrepen. 

Gr. Dennis


Ondertussen met KPN gesproken en abbo omgezet naar Hussel en nieuwe apparatuur met 4g buitengebied modem ontvang ik op korte termijn. 


Goedemorgen, ik was gisteren bij de voetbal en heb daar geconstateerd de wat nog een experia V9 modem hebben. Nu heb ik het forum nagekeken en zie ik dat 4G buitengebied modem alleen met V10 of V10A werkt.

Is dit correct?

Gr. Dennis


Heb je de nieuwe apparatuur al ontvangen? En zat daar geen V10(A) bij?


Goedenavond,

Ondertussen v10 ontvangen en 4g modem. Nu is snelheid prima.

Abbo is klein zakelijk hussel geworden.

dank voor jullie hulp.

Groet Dennis