Skip to main content

Hallo KPN,

ik heb mijn internet thuis opgezegt per 18 Januari, maar ik zie dat deze nog steeds actief is in mijn account?

ik ben sinds 19 januari over naar Odido.

Kunnen jullie dit even voor mij nakijken?

 

Mvg

Kevin

Hoi @Kevin O 

Het beste kun je even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402
Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contractbeheer van KPN.

Daar kan een medewerker voor je controleren of jouw opzegging op de juiste wijze is beëindigd, en zo ja per welke datum deze is opgeheven.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten.

Nou, gebeld met de klantenservice die sturen me weer naar odido en odido stuurde mij weer naar kpn,

 

ik heb telefonisch handmatig opgezegd bij kpn dus ik snap er niets meer van, kan toch niet zo zijn dat je als consument nooit meer kan opzeggen??

 

Ik heb zelfs een bevestiging gehad van de opzegging!

wat gaat hier mis?

 

mijn Odido internet is al 2 weken actief

 


Hij blijft nog een tijdje beschikbaar tot enige weken na de eindfactuur. Die moet je tenslotte nog kunnen inzien danwel downloaden. 

Heb je alle facturen opgeslagen? Dan kun je het abonnement zelf uit MijnKPN verwijderen. In de MijnKPN app staat 'abonnement verbergen'. Dat is kpn taal voor verwijderen.


Ik wil dit opgelost hebben, wordt steeds van de kast naar de muur gestuurd, ik heb verdomme een opzegging bevestiging gehad dan moet het ook klaar zijn, kreeg net weer de volledige factuur van februari.

 

telefonisch lukt niet, in de winkel zelf niet, en blijkbaar op het forum ook niet.

 

het gaat er gewoon om dat mijn abonnement niet is opgezegd, kpn zegt dat ze wachten op Odido, maar die is al 2 weken actief, en Odido zegt van niets te weten
 en wordt ik weer naar KPN gestuurd
.

 

denk dat ik maar rechtsbijstand ga inschakelen want dit schiet echt niet op zo.


Er zal hier nog een kpn moderator komen. Staan de gegevens in je profiel zoals je (oude) klantnummer? Dan kunnen ze het nakijken. En indien nodig actie inzetten. 

https://forum.kpn.com/settings/profile 


Er zal hier nog een kpn moderator komen. Staan de gegevens in je profiel zoals je (oude) klantnummer? Dan kunnen ze het nakijken. En indien nodig actie inzetten. 

https://forum.kpn.com/settings/profile 

Ja staat erin 👍🏻


Klacht ingediend bij de ACM, en als dit volgende week nog niet is opgelost ben ik genoodzaakt om naar de Geschillencommissie te stappen.


Gister weer contact gehad met KPN, mevrouw zou mij terug bellen zodra zei meer wist, Dit is nog steeds niet gebeurd, ik heb er niet meer veel vertrouwen in dat de klantenservice dit gaat kunnen oplossen.


Hallo Kevin! Ik kwam je topic tegen en ik vind het echt spijtig dat de beëindiging van je abonnement bij KPN zoveel voeten in de aarde heeft. Doorgaans stopt het abonnement bij KPN dan op het moment dat Odido aangeeft dat het abonnement actief is. Waarom dit niet is gebeurd durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ik zie wel een opzegbrief in de communicatie terug die over 19 januari spreekt. Mocht er morgen nog geen contact zijn geweest dan lijkt het mij wijsheid om dit verder op te schalen door een klacht aan te maken zodat onze afdeling Klantreacties dat voor je verder kan bekijken en ook de verdere afhandeling van de teveel betaalde abonnementskosten verder onder de loep kan nemen. 


Hallo Kevin! Ik kwam je topic tegen en ik vind het echt spijtig dat de beëindiging van je abonnement bij KPN zoveel voeten in de aarde heeft. Doorgaans stopt het abonnement bij KPN dan op het moment dat Odido aangeeft dat het abonnement actief is. Waarom dit niet is gebeurd durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ik zie wel een opzegbrief in de communicatie terug die over 19 januari spreekt. Mocht er morgen nog geen contact zijn geweest dan lijkt het mij wijsheid om dit verder op te schalen door een klacht aan te maken zodat onze afdeling Klantreacties dat voor je verder kan bekijken en ook de verdere afhandeling van de teveel betaalde abonnementskosten verder onder de loep kan nemen. 

Goede dag,

ik ben helaas nog steeds niet gebeld


ik wil er ook even bij vermelden dat ik KPN had gebeld en mijn abo zelf heb opgezegt per 19 januari, Odido heeft hier verder niets mee te maken, daarom snap ik niet waarom er mij verteld wordt dat ik op Odido moet wachten? Als ik Odido bel weten zei ook van niets, en dat klopt ook want ik heb het zelf opgezegt bij KPN, Toen KPN mijn Overstapservice afkeurde, ik heb die dag toen terug gebeld en mijn abo opgezegt per 19 jan.


Ik zie dat contact ook terug Kevin. Ik heb helaas alleen niet de optie om abonnementen te beëindigen. Als je nog geen klacht hebt aangemaakt dan zou ik je adviseren omdat alsnog te doen. 


Ik heb een email gehad dat de opzegging is verwerkt, maar verder geen communicatie vanuit KPN gehad, Zou je voor de zekerheid nog even kunnen controleren of alles is opgezegd is nu?


Ja ik zie dat opzegging verwerkt is Kevin!


Ja ik zie dat opzegging verwerkt is Kevin!

Contract is dan eindelijk opgezegt, maar heb nog geen bericht gekregen van het te veel betaalde bedrag wat ik terug zou krijgen?


Je krijgt nog een creditnota en dan wordt het bedrag teruggestort @Kevin OÂ