Skip to main content

Zojuist ontvang ik de factuur van mij abonnement mobiel. Deze was sinds januari 2022 €19.11 per maand. Dit bedrag was een samenvoeging van mobiel en tablet. €5 voor de tablet en €14 mobieltelefoon. Mijn mobiel heb ik in  augustus opgezegd en ontving nu de laatste factuur van €35. Bij navraag zei men dat mijn tablet factuur verhoogd werd na de opzegging van mijn mobiel van €5 naar €15 !!!  Dat is 300%. Kan dat zomaar zonder enige voorkennis. Ze hadden op zijn minst een mailtje kunnen sturen na opzegging van mijn mobiel. Ik vind het maar raar en klantonvriendelijk.

Johan

Welkom op het forum @Spanishjohan, dat klinkt inderdaad als een flinke verhoging, Het zou kunnen zijn dat er een korting is weggevallen doordat een van beide abonnementen is stopgezet, maar zonder gegevens op je profiel kan ik daar niets over zeggen. Heb je al op pagina 2 van de factuur gekeken en deze vergeleken met de vorige factuur, wat de verschillen zijn? Je kunt ons hier ook over bellen (0800-0402), dat is de snelste manier om met je mee te kunnen kijken.


Bedankt Jasper,  ik heb ondertussen met afdeling facturen gesproken en de zaak is afgehandeld, weliswaar niet helemaal bevredigend maar we laten het hierbij. Groet.  Johan


Goed om te lezen dat het via die weg is afgehandeld. Als we nog iets voor je kunnen doen weer je ons te vinden.