Skip to main content

Goedemiddag,


Afgelopen vrijdag heb ik met de klantenservice contact gehad om mijn afgelopen abonnement te verlengen.

Daarbij heeft de medewerker mij gevraagd of het abonnement moet blijven zoals hij is, of dat er in gewijzigd moet worden. Duidelijk geantwoord dat dit niet nodig was en moest blijven zoals deze was. Vervolgens een prima (prijs) afspraak gemaakt en was alles geregeld.

Even later blijkt op het nieuwe contract dat mijn internetsnelheid WEL is aangepast naar beneden, wat te gen de afspraak is. Gelijk weer gebeld, maar ze konden niks meer doen. Ik kon de bestelling annuleren en hopen dat daarna hetzelfde voorstel wordt gedaan. Of ik kon het door laten lopen en hopen dat het daarna wordt aangepast.

Gesprekken met de klantenservice worden opgenomen door de KPN, dus ze kunnen makkelijk het gesprek terug luisteren en de fout toegeven en aanpassen. Nu wordt de klant opgezadeld met een door hun gemaakte fout en moet die het zelf maar op zien te lossen.

Dit noem ik geen klantenservice en niet klantvriendelijk.

Joep​​​​​​

Hallo @Joep Bruijs een abo loopt niet  af, maar loopt gewoon door voor onbepaalde tijd met 1 maand opzegtermijn.

Wat voor thuisabo had je, Hussel of nog ouder?


Hoi @JanD ,

Geen idee wat voor abonnement het precies was. Het was ca. 5 jaar oud en nooit tussentijds de moeite genomen om contact op te nemen wat de KPN kan doen.

Als ik nu de internetsnelheid weer aan pas naar wat ik eerst had ga ik zelfs meer betalen per maand, terwijl er telefonisch een mooie korting was afgesproken bij een ongewijzigd abonnement.

 

Joep


@JanD ,

Vandaag dus weer contact gehad met de KPN. Ik had er voor gekozen mijn contract niet te annuleren, vertrouwende dat het wordt aangepast in het abonnement. Het werd immers letterlijk in het telefoongesprek vermeld dat er niks zou wijzigen.

Nu wordt mij doodleuk verteld dat ze de maximale korting hebben gegeven. Als ik nu zelf mijn internetsnelheid weer naar boven aan pas, ga ik meer betalen dan ik voorheen deed. 

Zoals ik vrijdag al een vermoeden had draait de klant in dit geval weer op voor de fouten die KPN maakt. Lekkere klantenservice is dat.

 

Joep