Skip to main content

Goedenavond 

Ik heb een vraag

ik wilde overstappen naar een andere provider 1 dag van te voren wilde ik dit om meerdere reden toch niet.

stuur een mail krijg netjes een mail terug dat ik bij kpn zou blijven. 1 dag later toch afgesloten geen telefoon geen internet en geen tv.

nu al een hele week. Afsluiten is toch een knopje omzetten maar aansluiten moet nu 3 weken duren.

ben al jaren lid bij jullie dan kunnen jullie toch ook binnen een paar minuten het knopje weer omzetten.

dus jullie laten nu iemand die aan huis gebonden is zonder telefoon tv en internet 3 weken zonder zitten.

waarom duurt dat zolang?

het is belachelijk.mijn vader zit nu al een week en nog ruim 2 weken zonder.

kunnen jullie dit niet eerder oplossen dan 23 mei.

Hoe kan ik hier een vergoeding voor krijgen? Bijna een maand kan hij nergens gebruik van maken.

 

mvg D,Brasser

Het stoppen van een abonnement is inderdaad één druk op de knop. Het opbouwen van een abonnement zeer zeker niet. Daar is een hele leverstraat voor. Erg jammer dat het zo loopt. Ik ga je topic aanmelden bij een moderater. Als jij je profiel helemaal invult met klantnummer,  adres etc dan kunnen ze meekijken. 


Hoi @Danielle En Anne Krol . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat dit om het abonnement van je vader gaat? Bij dit soort zaken is het verstandig om te bellen met 0800 0402.  Dan kun je direct geholpen worden en actuele informatie krijgen.

Mocht je toch hier geholpen willen worden hou dan rekening met langere wachttijden tussen de antwoorden. Kun je in dat geval ook je profiel  aanvullen (met de relevante gegevens van je vader, uiteraard) en ons hier een seintje geven?


Hoi @Danielle En Anne Krol . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat dit om het abonnement van je vader gaat? Bij dit soort zaken is het verstandig om te bellen met 0800 0402.  Dan kun je direct geholpen worden en actuele informatie krijgen.

Mocht je toch hier geholpen willen worden hou dan rekening met langere wachttijden tussen de antwoorden. Kun je in dat geval ook je profiel  aanvullen (met de relevante gegevens van je vader, uiteraard) en ons hier een seintje geven?


Mijn vraag is waarom moet het 3 en halve week duren voordat het weer aangesloten kan worden. Alles is hetzelfde gebleven dat is dan toch ook 1 druk op een knop. Stop de stekker erin.

we hebben al 6 keer gebeld afgelopen week. Dinsdag is monteur geweest en vrijdag telefonisch maar ze moeten naar een andere plaats in Diemen dan zijn huis. Maar dat kan toch veel sneller dan 3 weken.

en hoe kan je korting krijgen of doen jullie dat automatisch als hij 3 en halve week geen gebruik kan maken van jullie diensten? Krijgt hij dan een maand terug?

 

mvg Danielle


Als een order eenmaal succesvol is geannuleerd kan die niet weer opnieuw opgestart worden.  Dan begint de hele bestel cyclus overnieuw.

Bij sommige aansluitingen kan zo'n nieuwe order versneld worden maar als ik dit zo lees is dat bij jouw vader geen optie.

Als de oorzaak bij ons ligt dan is een vergoeding voor die maand wel op z'n plaats.  Â