Skip to main content

Pa overleden dec 2022, ma niet in mijn kpn mobiel pa ook dood,snapten ze niet,op gegeven moment zonder toestemming op moeders naam gezet en ik mail alles opgezegd,mijn ma in verzorgingstehuis ivm dementie en jullie maar afschrijven,ik bellen,moet tot dec of zo gewoon betalen,ma is dement,ik gelukkig nog niet,maar ik woon in Breda,af en toe ouderlijk huis om oude staat te brengen en dan sturenjullie weer boze brief,betalen

ik echt niet hoor en denk broer zeer zeker niet,kpn moet zich erbij neerleggen,over en uit wat mijn pa en ma betreft,niet leuk dementie

ik april duidelijk verteld hoe en wat en nog evt deurwaarders?????? Stuur ze naar verzorgingshuis,die alles in beheer

**********************

ik ga van daaruit niet in discussie met kpn,stop met alles,ik netjes gedaan wat moest en dan deze pesterijen,echt niet

dank en groet

Admin: aangepast ivm de privacy.

 

Hoi @Alie Kruijmel, bedankt voor jouw bericht al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve leuk. Dementie is natuurlijk heel erg heftig en ik kan me voorstellen dat het in zo'n situatie lastig kan zijn met zaken zoals de administratie. Vanaf hier is het beste advies wat ik je kan geven om hier een klacht over in te dienen. Hier kun jij je verhaal kwijt en vervolgens zullen onze collega's van de klachtenafhandeling hierover contact met je op gaan nemen om te kijken of jullie tot een oplossing kunnen komen. Ik hoop uiteraard op een voor jou goede afloop 🙏🏻


Hallo

echt tevree met dit antwoord,maar topic moest eens weten hoe vaak ik hun hierover verteld heb,en dan zei ik dat ik bij de foto’s staan kpn opgeheven en dan toch betaald worden,mijn ma zit april in tehuis of ik biet eerder had kunnen bellen want ze schreven nog gewoon af,toen mijn ma ging klagen in febr mrt hebben ze zonder toestemming t abonnement op ma S naam gezet,zonder enige toestemming,is echt gebed zonder end bij kpn,steeds iemand anders

zelfs toen mijn ma zei haar man overleden wilden ze n akte zien,gestoord toch,verzin je niet toch

mijn broer heeft met Rabo voor kpn de rekening geblokkeerd,deze rek houden we open om andere afschrijvingen,maar kpn helpt echt niet,maar broer zegt hij zal t schriftelijk proberen,telefonisch mag ik doen,want hij wordt woest als hij door callcenter als minderwaardig,zo voelt hij dat,afgeschilderd wordt

ALICE van Daalen


Bedankt voor de toelichting @Alie Kruijmel!

Een contract mag nooit zonder toestemming op iemands anders naam worden gezet dus geef dit ook aan wanneer je hier een klacht over indient. Ik kan je verzekeren dat we deze klacht serieus nemen. 


Reageer