Skip to main content

Hallo, Ik heb ook mijn abonnement verlaagd maar moet nu meer betalen. In de abonnement waar ik in kon kiezen zou het goedkoper moeten zijn.

Hoe zit dat?

Groet Ron

*Admin: afgesplitst van originele topic

Hoi @Ron.net, het kan zijn dat de wijziging gedurende een factuurmaand is gedaan, waardoor er een berekening is gedaan over meer dan 1 maand. Als dat zo is kan je dat op de tweede pagina van de factuur zien, bij de specificatie van de periode. Wat staat daar?


Hoi Jasper.

Ik heb even gekeken, maar er staat periode van 04-03 tot en met 03-04.

Dus gewoon 1 maand


Gaat dit over een mobiel abonnement? Of een thuis abonnement? 


Mobiel abonnement 


Hallo @Ron.net ,

Kan het zijn dat de korting vanwege KPN Hussel ontbreekt? 
 

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Ik heb al jaren een abonnement bij KPN. 

Ik heb mijn abonnement verlengd vanaf mei 2021 met korting. (Hussel) 

Ik heb sinds ruim een maand mijn data verlaagd.

Vind het dan raar dat ik ineens meer ga betalen


Ik heb mijn abonnement verlengd vanaf mei 2021 met korting. (Hussel) 

Vind het dan raar dat ik ineens meer ga betalen

Hallo @Ron.net ,

Kan het zijn dat de korting vanwege KPN Hussel ontbreekt? 
 

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Heb je al de KPN Husselkorting aangevraagd? 


Heb net gekeken, ik had eerst extra korting van 5 euro. 

Maar dat staat er nu niet meer bij.

Ze hebben gewoon mijn korting eraf gehaald


Dat kan het verschil dan verklaren inderdaad. Heb je de link die Noordzee noemde al kunnen volgen en de stappen die daarop worden genoemd gedaan? Daarmee kan het nummer (weer) worden toegevoegd aan de voordelen.

Doordat er geen gegevens op je profiel staan kan ik het nog niet voor je bekijken.


Nee, kan niet vinden waar je dat moet doen.

Welke gegevens heb je nodig dan?


Wat kan je precies niet vinden waar je dat moet doen? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Als je ons meer informatie kunt geven maak je het voor ons ook makkelijker .

Op je profiel kan je je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN invullen in de vakjes waar 'Privé’ bij staat. Met die gegevens en je uitleg kan ik met je meekijken.


Hey Jasper, ik kan het niet vinden om de korting toe te voegen voor KPN Hussel.

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Groet Ron


Kan je specifieker zijn wat er niet lukt? Heb je de link van Noordzee gebruikt? Waar heb je geklikt, wat krijg je te zien? Zoals gezegd zie ik niet wat jij ziet, daardoor is het zo erg moeilijk om met je mee te denken.

Op je profiel zie ik een aantal gegevens staan nu, maar het bewuste 06-nummer en de laatste cijfers van de IBAN missen daar nog. Kan je die er ook nog aan toevoegen? Zonder kan ik niet meekijken.


Nou laat het maar, ben dr klaar mee.

Heb alles ingevuld dus ik weet niet waar het fout gaat.

Voel me beetje in de maling genomen met die prijzen.

Snap best dat alles duurder wordt, maar als je je abonnement gaat verlagen kan het niet zo zijn dat het duurder wordt.


Ik wil je helpen, maar ik kan dat niet zonder jouw hulp. Zoals je je kunt voorstellen weet ik niet waar je kijkt als je zegt 'ik kan het niet vinden’, vandaar dat ik vroeg of je het specifieker kan toelichten. Jij bent mijn ogen, anders zie ik het ook niet.

Op je profiel staan de gegevens die ik in mijn vorige bericht vroeg nog niet allemaal, als je die nog kunt toevoegen kan ik met je meekijken.

het bewuste 06-nummer en de laatste cijfers van de IBAN missen daar nog. Kan je die er ook nog aan toevoegen?