Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Levering heeft even geduurd omdat het toestel niet op voorraad is. Nu kreeg ik bericht dat ie wordt uitgeleverd maar het maandbedrag voor mijn abonnement is ineens met €2,- verhoogd. Hoe kan dit? 

Hallo @GSL2005 ,

Kun je mij de prijs geven zonder toestelkosten wat je had verwacht en wat het nu is? En wat voor soort abonnement heb je gekozen? 


HI @GSL2005, welkom ons forum en goed dat je dit navraagt. Als je ziet dat het maandbedrag hoger is dan je verwacht, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Ik wil dan ook graag met je meekijken naar de situatie. Kun je allereerst aangeven welk bedrag je zou gaan betalen volgens de bevestiging en waar je het hogere bedrag ziet staan? Zou je daarnaast de vragen van @Noordzee kunnen beantwoorden? 

Mocht je graag sneller en direct contact willen, dan kun je ons ook bellen op 0800-0402 (gratis). We kunnen dan direct met je meekijken.


Hallo @GSL2005 ,

Kun je mij de prijs geven zonder toestelkosten wat je had verwacht en wat het nu is? En wat voor soort abonnement heb je gekozen? 

@GSL2005 

Heb je nog onze hulp nodig? Of ben je al geholpen via 0800-0402?