Skip to main content

Goedendag,

Ik ben al jaren klant bij KPN ik heb KPN tv + internet en 2 mobiele abonnementen. Nu ondervind ik de laatste tijd problemen met mijn tv ontvanger snelle beelden leveren vertraging op bij o.a. ESPN, als ik streamingsdiensten bekijk op mijn tv dan zijn de beelden heel vloeiend, het ligt dus niet aan mijn 4K tv.

Ik heb nog de ‘oude’ tv ontvanger. Ik zie allemaal mooie aanbiedingen langskomen voor nieuwe klanten en ik weet dat dit niet en nooit zal gaan gelden voor de trouwe klanten maar toch ben ik benieuwd naar wat er mogelijk qua nieuwe tv ontvanger etc.

 

@KPN kom is met een mooi voorstel. Ik heb op dit moment dus  Internet + tv basis met 1 ontvanger en 2 mobiele abonnementen, ik heb het ESPN pakket ‘gratis’ was aanbieding destijds. Ik stoor mij heel erg aan de huidige tv ontvanger en ik heb al het mogelijke geprobeerd van resetten tot nieuwe HDMI kabels.

 

En waarom heb ik nog niet de mogelijkheid tot glasvezel?

Op het forum zul je geen aanbiedingen krijgen van KPN, daarvoor kun je onder werktijd bellen met 0800 0402 @krasters1988 


Welke ontvanger heb je nu?

Als je over gaat op het nieuwe abonnement heb je er ook de nieuwe (Android-TV) ontvanger bij.

Voor internet tot 100 Mbps (koper) is het dan € 42,50. Tv basis met één ontvanger € 12,50. Is dus € 55,-- .

De mobiele abonnementen staan er verder buiten. Maar als die ouder zijn dan kan verjongen daar ook voordelig zijn. Prijs ten opzichte van inhoud. 

 

En waarom heb ik nog niet de mogelijkheid tot glasvezel?

Omdat het nog niet is aangelegd. (?)


Heel verhaal getypt krijg ik Something's Gone Wrong en wordt het niet geplaatst zucht

Nog een poging maar dan maar met omzetting van spraak dus sorry voor de foutjes.

Welke ontvanger heb je nu? 

Een nieuw abonnement komt op 42,50 voor maximaal 100 mbps internet opkoper Plus 12,50 voor een tv ontvanger met tv basis.

De mobiele abonnementen staan hier verder buiten Maar als die ouder dan 3 jaar zijn kan het ook lonen om die te verjongen.


Heel verhaal getypt krijg ik Something's Gone Wrong en wordt het niet geplaatst zucht

Dat gebeurt mij ook nogal eens. Of "pagina bestaat niet". Dan heeft een KPN medewerker het topic naar een ander board verplaatst. Of de titel gewijzigd. Fijn. Not.


Welke ontvanger heb je nu?

Als je over gaat op het nieuwe abonnement heb je er ook de nieuwe (Android-TV) ontvanger bij.

Voor internet tot 100 Mbps (koper) is het dan € 42,50. Tv basis met één ontvanger € 12,50. Is dus € 55,-- .

De mobiele abonnementen staan er verder buiten. Maar als die ouder zijn dan kan verjongen daar ook voordelig zijn. Prijs ten opzichte van inhoud. 

 

En waarom heb ik nog niet de mogelijkheid tot glasvezel?

Omdat het nog niet is aangelegd. (?)

Ik heb nu de Arris ontvanger


Ik neem dan aan de VIP2952. Het kan ook de VIP5202 zijn.

De ontvanger al eens herstart? Zet 'm 3 minuten uit. Schakelaar achterop of adapter uit stopcontact. 


Ik neem dan aan de VIP2952. Het kan ook de VIP5202 zijn.

De ontvanger al eens herstart? Zet 'm 3 minuten uit. Schakelaar achterop of adapter uit stopcontact. 

Alles al geprobeerd zelfs hdmi kabel verwisseld. Heb KPN chatbericht gestuurd en anders bel ik ze dinsdag op. Leuk om nieuwe klanten te werven maar vaste klanten mogen ook wel is wat ontvangen ipv standaard oude films.


Reageer