Skip to main content

Ik heb bij KPN een abbonoment afgesloten voor ongeveer 32 euro per maand. Dit staat ook op de facturen. Nu heb ik al een paar maanden dat  het 48 euro is geworden zonder aankondiging. Ik heb het hier over wat je algemeen betaald en niet aan het einde met alles er bij geteld. 
Ook heb ik nog steeds gedoe met mijn mb’s 

ik heb 15 GB en dat is na 3 dagen alweer op… hoe is dat mogelijk ik heb nooit mijn 4G aan staan op mijn telefoon graag hiervoor een uitleg. 

Hallo @Emmeloe 

 

Ga naar MijnKPN en koppel je mobiele nummer als je dat nog niet gedaan hebt en download de facturen.

Daarin (let op zijn meerdere pagina's) kan je zien waarvoor je betaald en hoeveel data je per dag verbruikt.

Misschien dat je extra betaalde diensten hebt via Google Play of de Apple Store.

Op je telefoon kan je ook zien welke apps zoveel data gebruiken, je zou daar ook in kunnen stellen dat er alleen data via WiFi verstuurd mag worden voor bepaalde apps.

Ook zou je kunnen kijken of WiFi Assist of WiFi ondersteuning aan staat, de telefoon schakelt dan automatisch over naar mobiele data (4G/5G) als er geen of zwakke WiFi is en dat is ook zo als jij 4G hebt uitstaan.


Hallo @Emmeloe, heb je de specificatie van jouw factuur al eens bekeken? Daar staat precies hoe het bedrag is opgebouwd.