Skip to main content

Ik wil graag mijn thuis abonnement  wijzigen, maar dit is al een hele tijd niet mogelijk omdat de website aangeeft dat er nog een bestelling loopt. Dit is echter niet het geval, kan iemand dit voor mij nakijken?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @Jffry

Ik heb onderzoek gedaan. En je hebt gelijk. Augustus 2021 hebben we een wijziging doorgevoerd. Die is nooit voltooid. Normaal is het zo dat deze automatisch gesloten worden. Dit is misgegaan. 

Ik heb aansturing gedaan om dit op te laten lossen. Hou er rekening mee dat dit een aantal weken kan duren. Tot die tijd zal het wijzigen van je pakket niet mogelijk zijn. 

Als er ontwikkelingen zijn laat ik het je hier weten. Als je verdere vragen hebt, laat het mij dan weten.


@Jffry de oorzaak is gevonden. Er wordt binnenkort contact met je opgenomen. Wil je hier laten weten of je bevestiging hebt gekregen van het aanmaken van het ticket?


Zojuist sms ontvangen inderdaad: Beste klant, wij hebben je melding ontvangen. Binnen 3 werkdagen bellen wij je om de mogelijke oplossingen met je te bespreken. Groet, KPN