Skip to main content

Ik heb heb een interactieve internet en tv abonnement bij KPN al jaren. 
Nu wil ik dit wijzigen naar een Internet only abonnement. Echter kan dat niet via abonnement aanpassen. 
Bij de vraag wil je ook TV bij je pakker kan je niet voor Nee kiezen.  

Hallo @TH79 ,

Mogelijk heb je nog een heel oud alles-in-één-abonnement. 

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN+. Dan wel heel duidelijk aangeven dat je internet-only wilt. TV is tegenwoordig (al vele jaren) een aanvullende optie. Check de huidige prijzen via dit schema: 

 

 


Waarom zou ik een nieuw jaarcontract moeten afnemen. 
Ik heb mijn contactduur er al opzitten en zou gewoon op een normale manier mijn abonnement moeten kunnen aanpassen. 


Bij sommige oudere abonnementen zijn wijzigingen beperkt mogelijk inderdaad. Het kan zijn dat jij een dusdanig oud abonnement hebt waar dat voor geldt.

TV+ is een nieuwe pakketvorm waarbij gekozen is om dit alleen mogelijk te maken met een nieuw jaarcontract. 


Check de huidige prijzen via dit schema: 

Ik kan er niks aan doen maar ik vind dat een bijzonder rommelig en onduidelijk schema.
Dat kost heel wat tijd om daar wijs uit te worden.
Dan kijk ik liever op de website zelf.
Maar ja wie ben ik?
Niet schieten op huistijgers!


Wat mij ook opvalt is dat de KPN TV+ app van zeer slechte kwaliteit is. 
Het beeld hapert vooral bij sport uitzendingen. Andere apps zoals Viaplay, Netflix, youtube etc hebben hier geen last van dus ga niet zeggen dat het wellicht de internet verbinding is. 
Is dit met een TV+ abonnement wel opgelost. 
 


Je bedoelt de app die je op sommige tv kan installeren? Die is inderdaad niet best. De beeldkwaliteit van de tv+ box is uitstekend!


Hier geen problemen met TV+ @TH79 
Ook niet op sportuitzendingen