Skip to main content

Ik heb sinds 3 jaar een abo met alleen internet 50 Mbit. Nu las ik dat kpn een nieuwe box heeft om te streamen, nu wilde ik die bestellen.(dus zonder tv zenders)

Nu komt mijn probleem, het lukt me niet.

Ik zal wel iets fout doen, ze maken me het wel moeilijk.

Dat kan nog niet via MijnKPN. Dat moet via telefoon. 

Als u alleen de box wilt zonder tv, waarom koopt u dan geen Google Chromecast? 

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_google-chromecast-met-google-tv-2k-1736543.html

30 euro. De 4K versie kost 55 euro. Dan heeft u gewoon hetzelfde als die KPN TV+ ontvanger. 


Dat kan nog niet via MijnKPN. Dat moet via telefoon. 

Als u alleen de box wilt zonder tv, waarom koopt u dan geen Google Chromecast? 

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_google-chromecast-met-google-tv-2k-1736543.html

30 euro. De 4K versie kost 55 euro. Dan heeft u gewoon hetzelfde als die KPN TV+ ontvanger. 

Ondersteuning, installatiegarantie, garantie die langer dan 2 jaar is of het gewoon uit willen proberen. Een hele hoop goede redenen voor zo’n tv+ box 🌈


Hallo @toinek51 ,

Je kunt momenteel alleen via 0800-0402 jouw internet-abonnement aanpassen naar 100 Mbit/s op basis van de nieuwe voorwaarden met alleen streamen. Je gaat dan 46,00 per maand betalen, alleen heb je dan wel een nieuw jaarcontract. 
 

https://www.kpn.com/televisie/kpn-tv-alleen-streamen.htm


Persoonlijk vindt ik de kpn+ box voor alleen streaming echt overdone. Dan zijn er wel legio andere mogelijkheden,... Op 9 maanden heb je al een Chromecast HD met Google tv terugverdiend.


Ik betaal nu voor alleen internet 44,99 euro voor 50 Mbit glasvezel.

En dat zou dan 46 euro worden,  das dan toch niet zo een slechte deal.

We zijn al jaren bij KPN en eigenlijk nooit geen  klachten, nu alleen dan internet daarvoor met tv en  internet en daarvoor bij telfort, en ooit eens een kort uitstapje naar Ziggo(Brrrr)

Dus  een jaar aan deze deal vastzitten is verre van een probleem.

Dank voor de snelle reacties, zal straks gaan bellen.

 

 


En dan vergeet ik te schrijven dat mijn snelheid dan 100Mbit wordt.


Al een keuze gemaakt? Ik snap de 'lage' instap in de Streaming wereld via KPN. Maar je kunt ook gewoon kiezen voor internet-only dacht ik. Een Chromecast kun je nog eens op marktplaats zetten. Maar ik heb het nooit zo (en ben opzeker niet de enigste) op die provider boxen. Nu is de 7022 wel heel iets anders tegenwoordig dan de afgelopen jaren,... Maar zie echt totaal het nut niet van deze mogelijkheid. Een Chromecast met Google tv is klein, behendig geen 20 kabels die je moet aansluiten en je verbergt hem achter je tv. Maar als het updatebeleid maandelijks net als anders een beetje zozo blijft van de 7022 (los van de apps uit de Play store) Geef mij dan maar de reguliere-of beveiligingsupdates vanuit de Chromecast met Google tv, of als je een tv hebt die draait op Android/Google tv. Heb het idee dat deze laatsten toch een langere updatebeleid handhaven en stabieler zullen blijven. Merk nooit issues, en bij de kpn ontvangers lees je toch vaak wel veel gedoe. 


Ik kijk nu met een formuler box.

Die kpn box is just for the fun om een te kijken hoe het werkt.

En ik kreeg ook nog  3 maanden korting waar ik niet om vroeg.

En door de overstap dubbele snelheid, en de maandelijkse rekening 1 euro omhoog na 3 maanden.

Dus ik ben best wel tevreden met de deal.