Skip to main content

Goedemiddag, ik heb net gebruik gemaakt van een aanbieding van 3 maanden Disney+ op kosten van KPN. Ik heb vervolgens een email gekregen met de nieuwe situatie wat betreft mijn abonnement en ik zie dat ik 5 euro duurder uit ben. Dit komt omdat het combivoordeel korting Pluspakket en Entertainmentkorting vervalt? Nu ben ik dus duurder uit en vervalt het Pluspakket? Dat heb ik tijdens de bestelling niet zo begrepen. Graag hoor ik of dit wel klopt. En zo ja, kan de wijziging dan ongedaan gemaakt worden?

Hallo Jacob! Ik snap dat dit vragen oproept. Het aanzetten van dit pakket zou geen effect mogen hebben op de andere onderdelen als de rest van de abonnementen gelijk blijven qua samenstelling. 

Mijn advies is om even te bellen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat samen even met je na.


Hallo Remco,

Ik heb even gebeld en de kortingen stonden gelukkig nog steeds in het systeem. Waarom ik dan een bevestiging kreeg waarin gemeld werd dat de Entertainmentkorting en het Pluspakket verviel, begreep de medewerker ook niet.

Mvg, Jacob


Fijn dat er dan duidelijkheid is Jacob! Soms worden contracten zonder optionele kortingen getoond omdat die bij een eventuele toekomstige wijziging kunnen komen te vervallen.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust!


Reageer