Skip to main content

Voor de 4e maand op rij wordt, ook na veel beloftes weer het abonnement bedrag van de verkeerde bankrekening afgeschreven. Ik geef het op en heb nu het bedrag maar weer gestorneerd.

Beste @Frans62 Storneren is niet zo slim omdat je bij een te late betaling met extra kosten te maken krijgt.

Op welke wijze heb je je bank rekening nummer gewijzigd.

Vul je profiel in zodat een medewerker straks als je topic aan de beurt is mee kan gaan kijken.


Hoi Roos, die extra kosten zullen wel meevallen. Ik maak de fout niet, dat doet KPN. Op de gegevens van mijn abonnement bij KPN staan de juiste gegevens. Toch wordt het bedrag steeds van een verkeerd bankrekeningnummer afgeschreven. Ik heb hier al meermaals contact over gehad met KPN, al meerdere uren! ingestoken, en die hebben beloofd dat het in orde zou komen.

Niet dus.


@Frans62 Maar storneren is gewoon niet slim en die extra kosten vergoed KPN nooit.

Maar vul je profiel in dan zal een medewerker met enkele dagen het topic oppakken.

 


Hi @Frans62. Frustrerend als je er al zo lang mee bezig bent en het rekeningnummer klopt nog niet. 😕

Uit de abonnementsgegevens in je profiel zie ik dat het om je mobiele abonnement gaat. Zaken met betrekking tot betalingsgegevens voor het mobiele abonnement mag ik via deze weg niet oppakken, dus ik kan je hier helaas niet mee helpen. 

Wel wil ik je aanraden om doordeweeks tussen 8:00 - 17:30 met ons te bellen via 0800-0402. Vraag dan naar de afdeling Collections. Zij gaan over de betalingen en kunnen hopelijk ook achterhalen waarom het rekeningnummer nog steeds niet aangepast is. Hopelijk is het dan wel snel geregeld! 

Wat het storneren betreft,

​Storneren is niet zo slim omdat je bij een te late betaling met extra kosten te maken krijgt.

@Frans62 Maar storneren is gewoon niet slim en die extra kosten vergoed KPN nooit.

Daarvoor geldt dit inderdaad. Storneren zorgt alleen maar voor herinneringskosten en is een geautomatiseerd proces. 


Schaamteloos toch: kosten rekenen als je zelf de fout maakt? 

KPN maakt meerdere keren een fout en komt afspraak niet na. Dan is de maat toch een keer vol?

Het is niet de fout van de klant dat dit een “geautomatiseerd proces” is. Regel het overzetten van de bankrekening nou maar gewoon als een “geautomatiseerd proces” , dan hoeven de klanten ook niet te storneren.

 


Beste Sanne,

Dat telefonisch contact heb ik nu aantoonbaar al meer dan 2 uur gehad.

Ik ben er wel klaar mee. Als ze kosten in rekening durven brengen zeg ik al mijn abbo's op.

Bovendien ligt hier voor de deur een glasvezel waar ze me op aan willen sluiten.

Maar er liggen er ook van Ziggo en T Mobile…...

Dank Wijsgeer voor de steun.

 


De afdeling Collections heb je zo te zien nog niet gesproken, vandaar dat ik die specifiek adviseer. 

Ik snap dat je er nog weinig voor voelt om weer te bellen, maar telefonisch contact is de enige weg om dit op te lossen gezien het om mobiele betaalgegevens gaat. Mocht je dat niet meer willen dan zal het ook niet verder opgepakt worden en blijft het zo. 
Eventuele herinneringskosten e.d. dus ook. Daar is al genoeg over gezegd, dus daarvoor wijs ik alleen op de stappen van het incasso

Hopelijk is het nu wel met één telefoontje opgelost, vanuit hier kan ik hier helaas niet verder mee helpen. 


Wat een enorme koekebakkers daar bij KPN.

Reageren kan alleen per brief,ik ben nu 2,5 uur kwijt met het kastje naar de muur.

Casus:

Telefoonabbo

1 januari 2023 ander rekeningnummer ingevoerd waarvan afgeschreven kan worden.

14 januari, 14 februari 14 maart en 14 april gebeld met klantenservice.

Het is steeds in orde gemaakt.

Op mijn KPN staat het nummer waarop afgeschreven moet worden goed, helaas wordt steeds van een ander nummer afgeschreven.

16 januari, 16 februari, 16 maart, 17 april, dreigmails over openstaande facturen

Bij elkaar 2,5 uur aan de telefoon gehangen.

Ahhhhhh, deze keer weer weer niet gelukt bij die pannekoeken.

Ik zou zeggen, de tering, zoek het uit, ik hoor wel van die incassokosten.

 

Met de vriendelijke groeten, Frans

 


@Frans62 heb je nu al gebeld met de info die de moderator je gaf?

Hier kan ze NIKS voor je doen hoe graag ze ook willen


Jazeker, en na een uur wachten op antwoord van een andere afdeling er uit gegooid……

Het wordt echt niets bij dit bedrijf denk ik


Bijzonder,

1 persoon, 5 minuten werk, keurig mailtje .

Het stond gewoon verkeerd in een subsysteem.

Opgelost


Trouwens wel heel slecht dat je KPN niet kan mailen.

Je kan alleen een brief sturen.

Het is toch 2023?