Skip to main content

Ik ben begin dit jaar een aantal keer gebeld met de vraag of ons abonnement naar klein zakelijk omgezet moet worden. Dit hoefde niet dus hier hebben we geen akkoord voor gegeven. Nu blijkt dat het abo toch is omgezet en op naam van het bedrijf van mijn vrouw staat. Ik zie graag dat dit wordt hersteld. Mijn gegevens zijn up to date. Ik hoor graag, alvast dank!

Hoi @JonSchurer, welkom hier. 

Ik zie dat het al sinds maart een Klein Zakelijk abonnement is. Het is dus best al wel lang geleden. Als je het toch weer terug wil zetten dan dien je daarvoor een contractovername te doen. Dan gaan mijn collega's dat verwerken. 


Hi Bart, dank voor je bericht.

Het is toch raar dat er zonder dat we dat willen een wijziging wordt doorgevoerd. En dat er vervolgens van ons ook nog verwacht wordt dat wij dat zelf dan maar op gaan lossen? Ik verwacht van KPN goede service, niet dat we ongevraagd opgezadeld worden met dit soort zaken.

Het lijkt mij dat KPN met hetzelfde gemak een en ander kan terugzetten zoals het was.

dank alvast!


Ik weet niet hoe dit ontstaan is, dat is mij niet duidelijk. Dat is ook al 9 maanden geleden afgehandeld. Hoe graag ik ook wil, ik kan het niet aanpassen, daarvoor dient echt het formulier op de site ingevuld te worden. Dan komt het bij de juiste collega's die het kunnen verwerken. 


Jij kunt er niets aan doen. Maar van KPN is het gewoon slordig hoe dit gaat. We zullen het zelf wel oplossen.


Mocht je nog andere vragen krijgen, dan horen wij dat graag.Â