Skip to main content

Overgestapt van Odido naar Kpn .. 

 

Aanbieding hield in gratis opnemen pakket . Dit is vastgelegd op het contract.. maar we krijgen het niet .. volgens de telefonist staat het NIET het contract..

We hebben inmiddels een officiële klacht ingediend .. mocht dit niet helpen dan maar gauw weer terug naar Odido. En het contract laten ontbinden 

 

Admin: titel en categorie aangepast ter verduidelijking

@Hent14 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Wat is er op tv gebied fout gegaan?

Want dit deel van het forum is voor KPN tv. 😉😊

 

Misschien kunnen, wij klanten, je ergens mee helpen.😉

 

Vul ook je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan ook een moderator (KPN medewerker) er naar kijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 


Dat contract heb je zelf in de mail geregen toch? Die samenvatting van uw bestelling. Wat staat daar in?


In het contract staat incl opnemen.

Dus wij dachten dat dit geregeld zou zijn..afgelopen dinsdag gebeld met kpn.. zou het worden geregeld.. nu inmiddels donderdag nogmaals gebeld ... Daar werd ontkend dat opnemen in ons pakket zou zitten.

 


Hoeveel ontvangers heb je? Vanaf 2 hoort opnemen er gratis bij.


Hoeveel ontvangers heb je? Vanaf 2 hoort opnemen er gratis bij.

 

Uitgezonderd als je een Telfort abonnement hebt, want dan gelden de Telfort regels.

Kan je oplossen door het abonnement om te zetten naar KPN, maar dan heb je meteen KPN tv+ en de nieuwe KPN tv decoders.

Meestal ben je dan ook goedkoper uit.

En de nieuwe decoders zijn even wennen, maar werken aardig goed. 


Wij komen van Odido. En hebben maar 1 tv box.

We kregen aan de deur een aanbod van kpn , wat aantrekkelijk was incl opnemen. Nu wil kpn wel opnemen "aan" zetten tegen betaling. 

Maar dat is niet de afspraak. 


@Hent14 Kan je het stuk in het contract posten waar gratis opnemen staat? Ik kan niet geloven dat het mogelijk is met maar 1 ontvanger


Bij Odido kost het opneempakket altijd €5,00 Bij de KPN is het bij 2 ontvangers gratis en bij 1 ontvanger kost het €5,00

Tip: koop nooit iets "Aan de deur" want je wordt bedonderd waar je bij staat.


We kregen aan de deur een aanbod van kpn , wat aantrekkelijk was incl opnemen.

Heb je dat aanbod zwart op wit of was dit een smoesje van die colporteur om jou over de streep te trekken. Ik koop nooit aan de deur, sterker nog, het gesprek zal zeer kort duren, colporteurs worden vriendelijk doch dringend verzocht mijn "erf" per direct te verlaten.

 

Edit: Plaats hier eens een screenshot van het contract waaruit blijkt dat het opnemen-pakket gratis is.


 


Het opnemen pakket is dus niet gratis maar zit in die €17,50 (wat eigenlijk €17,49 zou moeten zijn).

 


@Hent14 @wjb Precies, het woord gratis staat niet bij, maar inclusief …

Ter vergelijking een zonder opnamepakket

 


Oke niet gratis maar wel inclusief opnemen, of zie ik iets over het hoofd ?


Oke niet gratis maar wel inclusief opnemen, of zie ik iets over het hoofd ?

Voor €17,49 (€12,50 + €4,99) heb je inderdaad ook het opnemen pakket.


Oke niet gratis maar wel inclusief opnemen, of zie ik iets over het hoofd ?

Ziet je het niet? Je heb TV+ inclusief opnemen voor 17,50, ik heb TV+ zonder opnemen voor 12,50. Zo zal ook in je factuur staan

 


@Hent14 

Bel gratis 0800-0402

EN / OF

Vul je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (medewerker KPN) het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 

 

TIP

Als je een 2de KPN tv decoder kan gebruiken, doe dat dan.

Want dan heb je het opnemen pakket gratis.

2de decoder kost € 5,-- per maand (de kosten voor opname pakket vervallen dan).


Hi @Hent14,

Ik zie dat de community je al uit heeft gelegd dat je contract laat zien dat je TV+ inclusief opnemen hebt. Hier wordt een totaalprijs genoemd voor het tv gedeelte, waar de opnamefunctie ook in mee is genomen. Voor de prijs die op je contract staat, krijg je dus TV+ én het opnemen. Hoe het gesprek met de verkoper precies verlopen is, daar kan ik uiteraard weinig over zeggen want daar was ik niet bij aanwezig. Maar ik kan me wel voorstellen dat er miscommunicatie ontstaan is waardoor de term ‘inclusief’ anders is ontvangen dan de bedoeling was. Het klopt in ieder geval dat ook op het contract niet gesproken wordt over een gratis opnemenpakket, je betaalt hierdoor echter niets meer of minder dan je met de verkoper af hebt gesproken, de maandprijs zal overeen komen met wat je op je factuur zal zien staan.

Mocht het ondanks de uitleg hier nog niet helemaal duidelijk zijn, dan horen we uiteraard graag waar je nog verdere vragen over hebt 🙂