Hallo @Dennis_G , normaal gesproken kun je abonnementen alleen opzeggen bij emigratie, maar dat doe je niet, gezien het feit dat je je thuisabo aanhoudt.
Als je contract vrij bent kun je gewoon opzeggen met een maand opzegtermijn of de abonnementen afkopen, tenzij KPN anders beslist.
Hallo @Dennis_G , normaal gesproken kun je abonnementen alleen opzeggen bij emigratie, maar dat doe je niet, gezien het feit dat je je thuisabo aanhoudt.
Als je contract vrij bent kun je gewoon opzeggen met een maand opzegtermijn of de abonnementen afkopen, tenzij KPN anders beslist.
Zucht , als ik abbo vrij ben waarom denk je dat ik hier klaag ?
Ik houd het thuis abbo aan omdat er familie voor die periode in mn huis gaat, ik wil met liefde ook de boel thuis opzeggen hoor. Ik ben vanaf midden december niet meer in Nederland dus, kom op KPN ! wees in jullie bestaansrecht eens klantvriendelijk en neem contact op zoals beloofd.
Ja ik emigreer wel ! Ik denk dat ik de hele bende maar opzeg dan, KPN, graag enige response ???
Ja ik emigreer wel ! Ik denk dat ik de hele bende maar opzeg dan, KPN, graag enige response ???
Voor een snelle reactie kun je beter onderstaande link volgen of even bellen met 0800 0402 @Dennis_G :
Succes
Voor emigratie vraagt KPN om bewijzen:
Bewijs van uitschrijving bij de gemeente
Je arbeidscontract in het buitenland
Een verklaring van je studie-instelling in het buitenland
Emigratie doorgeven
Voor emigratie vraagt KPN om bewijzen:
Bewijs van uitschrijving bij de gemeente
Je arbeidscontract in het buitenland
Een verklaring van je studie-instelling in het buitenland
Emigratie doorgeven
Zucht alles is al 2x verzonden met uitleg.
En waarom reageert er geen enkele moderator of ander blijkbaar belangrijk iemand van KPN zelf ?
Ik heb niks aan gebruikers reacties.
@Dennis_G Je had het over ‘een formulier’, hoe kunnen lezers weten welke van de vele formulieren je gebruikt hebt? Dat weet alleen jij, niet de lezer. Succes met de afhandeling.
O, als je geen reacties van forumgebruikers wilt, kun je het beste geen topics plaatsen op het forum.
Hallo @Dennis_G dit forum is voor en door klanten gemodereerd door KPN-moderatoren die, waar nodig, bijsturen en reageren.
Moderatoren reageren op basis van FiFo en het kan dus, afhankelijk van de drukte op het forum, 1 of meerdere dagen duren voordat je een reactie krijgt.
Zoals @Carola22 ook schreef, als je enkel van KPN een reactie verwacht moet je geen topic met vragen openen op een openbaar forum.
Succes.
En waarom reageert er geen enkele moderator of ander blijkbaar belangrijk iemand van KPN zelf ?
Ik heb niks aan gebruikers reacties.
Daar je alleen bericht wilt hebben van een KPN moderator dan zul een paar dagen geduld moeten hebben.
Vul daarom je forum profiel aan met je huidige adres, je naam en klantnummer, dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.
Echt weer KPN dit…. sluit dit maar.
Fout antwoord, er heeft hier nog niemand van KPN gereageerd, alleen medeforumleden @Dennis_G
Fout antwoord, er heeft hier nog niemand van KPN gereageerd, alleen medeforumleden @Dennis_G
Met KPN bedoel ik een forum opzetten en niks antwoorden. En net gebeld , wat een onbeschofte en ********* aan de telefoon net.
Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels
Hi @Dennis_G, allereerst welkom hier.
Dit is inderdaad een community waar klanten elkaar helpen en waar wij ook regeren waar nodig. Afhankelijk van de drukte kan dit even duren zoals je ziet maar hier ben ik. Mag ik je ook verzoeken om hier wel netjes en beleefd te blijven? Het is niet persoonlijk maar het is ons streven om het hier voor iedereen veilig en prettig te houden. Zie ook onze huisregels.
Ik help echter graag. Mag ik weten wanneer je het formulier hebt verzonden? Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook kijken wat hier de status van is.
Ik hoor graag van je.