Skip to main content

Beste,dame,heer, 

Ik had met het oog op kostenbesparing mijn abonnement opgezegd .

Later werd ik teruggebeld door uw collega om alsnog klant te Blijven bij KPN.

Deze heer kon mij  jullie actie aanbieden: de 12 maanden € 35, - p/m daarna € 55,- p/m

Dit zou gelijk in gaan  Dus de volgende factuur zal  € 35,-  bedragen 

 

Nu krijg ik alsnog een rekening  van € 64,-

 

Ik ga dit niet betalen,want dit is niet afgesproken 

Dus ik accepteer alleen een rekning van € 35,-

 

Ik betaal 15.9. 22  € 35, - ipv  € 64,-

en dan niet achteraf aanmaning sturen 

Met vriendelijke groet,

 

M.C.Pat  

  

Hoi @Max P en welkom hier ,

Ik heb een moderator gevraagd je klantnummer weg te halen, dit is namelijk een openbaar forum.

Als je je profiel invult kan een medewerker er naar kijken en ik ga er vanuit ook oplossen.


OKe dank je Martijn 

Even geen rkening mij gehouden ?👍🏻


even geen rekening mee gehouden  - dus - 


even geen rekening mee gehouden  - dus - 

Maakt niet uit:)

Een moderator komt binnen een paar dagen je helpen👍


Hi @Max P! Ik snap je vraag heel goed.

Heb je de factuur al geopend via je MijnKPN? En gekeken waarom deze hoger is dan verwacht?

Het wil nog wel eens voorkomen dat je tijdens een wijziging een deel van de vorige én huidige maand ziet staan. Omdat alles per dag afgerekend wordt. Is dit bij jou ook het geval?

Als dit niet zo is en je hebt na het zien van de factuur nog vragen, laat het dan hier weten. Dan help ik je graag! 


`Hi Bram,

ja factuur geopend.

 

onderstaand bericht gestuurd naar kpn 

 


Bram  hier de facuur !
Mvg Max

 


@Max P het gedeelte dat van belang is staat op het gedeelte onder je laatste screenshot. Daarbij staat voor welke datums je wat van ons afneemt. Kan je nog laten zien wat daar stond?

Verder ben ik benieuwd waar je de tekst uit je bericht daarvoor naartoe hebt gestuurd. 

Wat van belang is, in dit geval, is voor welke producten die €64,00 is. En voor welke datums. Betaal je bijvoorbeeld €40,00 voor 1 maand, en €24 voor een deel van de volgende maand? Zou je dat gedeelte van de factuur nog kunnen plaatsen?

Ook lijkt het me handig om toch je profiel in te vullen. Dan kan ik zo nodig dingen wijzigen.