Skip to main content

.

Hallo @Jamal. ,

In dit contract wordt de combikorting niet vermeld. De reden is dat je de combikorting alleen krijgt zolang je ook minimaal vin internet-thuis-sbonnement hebt bij KPN. 

Heb je internet-thuis bij KPN? 

Dan wordt die korting meestal automatisch toegepast op jouw factuur. 

Je kunt de korting ook zelf aanvragen. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

 


Bedankt voor de reactie, ik heb dit bericht per ongeluk geschreven en ik wil het verwijderen, hoe kan ik dat doen?


Hallo @Jamal. 

Voordat je jouw hele bericht had weggehaald, las ik iets over een onverwacht en hoger totaalbedrag op jouw eerste factuur. Op de volgende pagina op de KPN website staat een uitleg over die factuur.

Mobiele factuur anders dan verwacht | KPN.com

Mogelijk speelt bij jou het volgende:

Net klant geworden

Dan betaal je eenmalige kosten op je 1e factuur. Je betaalt op de 1e factuur aansluitkosten en de thuiskopieheffing. Het bedrag voor je abonnement is op je 1e factuur hoger dan op je volgende factuur. Dit komt doordat je je abonnement vooruit betaalt. Op je 1e factuur betaal je dus voor de periode van start abonnement tot start eerste factuur en voor de volgende volledige periode van 1 maand.


@RBxx

mijn mobiel contract is €58,50 per maand, maar ik krijg een factuur €62,97 

ik heb ook KPK internet thuis 


Als je hier een schermafdruk van pagina 2 van je factuur plaatst, dan kunnen we meekijken. Waarschijnlijk is het wel te verklaren m.b.v. de specificatie op die pagina. Poets wel alle privégegevens weg zoals telefoonnummers, simkaartnummer e.d. Die moet je privé houden.


Ok @Jamal. ,

Dan lijkt het erop dat de eerste factuur over een periode gaat van één maand en zeven dagen. Je kunt de gefactureerde periode terugvinden op jouw factuur. 
 

In de toekomst zal je iedere keer een factuur krijgen over precies één maand.Â