Skip to main content

Mijn abonnementskosten zijn ineens met 25% verhoogd van 79.21 naar 100.33 euro per maand. Ik heb daar nooit een bericht over gekregen, men doet maar wat in de hoop dat er niet veel commentaar komt.

Ik vind dit van de KPN een hele slechte daad en had dit ook niet van de KPN verwacht. Het is een goede reden om eens verder te kijken of er goedkopere aanbieders zijn.

  1. van der Strate - Eerbeek, Klant nr. ****

 

Admin: klantnummer verwijderd en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @verhoging 

Heb je al op de factuur gekeken? Op pagina 2 worden de kosten gespecificeerd. Wordt daardoor niet duidelijk waar de verhoging vandaan komt? Heb je misschien de factuurdatum gewijzigd? Dan betaal je eenmalig een ander bedrag en na de wijziging betaal je weer het bedrag wat je gewend bent.

 


Hoi @verhoging en welkom op het forum. Is de factuur inmiddels duidelijk?

Zoals @RBxx aangeeft geeft de specificatie van de factuur vaak al duidelijkheid over hoe de factuur is opgebouwd en waarvoor je betaalt. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat er een korting is verlopen, er een extra dienst zoals een zenderpakket is geactiveerd of dat er iets anders is gewijzigd. En bij het wijzigen van de factuurdatum valt de factuur ook eenmalig anders uit, om te zorgen dat de periode waarvoor je betaalt weer overeenkomt met de factuurdatum.Â