Skip to main content

Per 10 november is de verlenging van mijn mobiele abonnement ingegaan. De maandkosten van het nieuwe abonnement zijn lager. Echter toont de factuur voor november (abo 1.11 - 30.11) nog het oude bedrag. Bij de uitleg in de FAQ staat dat bij verlenging deze kosten in twee gesplitst zouden zijn. Dan verwacht ik dat ik over 1.11 - 9.11 het oude bedrag (naar rato, 9/30 deel) moet betalen en over 10.11 - 30.11 het nieuwe bedrag (naar rato, 21/30 deel).
Pogingen om contact te zoeken lopen vast in geautomatiseerde antwoorden die de vraag niet dekken en verwijzingen naar de FAQ. 

 

Vrijwel zeker is de faktuur gemaakt voor 10 november en was het nieuwe abonnement nog niet aktief. Op de volgende faktuur zal het verrekend worden. 


Factuurdatum is 14-11-2023. Is dus na ingang nieuwe / verlengingsabonnement. 


Tsja net op de grens zeg maar. De fakturen worden al van te voren gedraaid want zo'n 2 miljoen fakturen maken kost tijd. Zelf zou ik er geen tijd in stoppen om dit na te vragen want zoiets gaat 99 9% van de gevallen goed komen.  Maw wacht de volgende faktuur af. Mocht het dan toch fout zijn gegaan dan kan een moderater hier het oplossen.  Overigens reageert er binnen een paar dagen sowieso een moderater die kan kijken hoe het zit. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.Â