Skip to main content

Ik heb mijn Unlimited abonnement gewijzigd omdat ik dacht dat dit per 1 augustus in zou gaan.

Dit gebeurt echter pas per 28 augustus en nu wil ik dit ongedaan maken 

 

Echter ik ben in het buitenland en kan dus niet bellen of gebeld worden door de klantenservice ivm belachelijk hoge kosten. 

Hallo @Boyke1234 ,

Morgen vanaf 8.00 Nederlandse tijd is KPN hiervoor weer bereikbaar. 
 

Ik adviseer je toch om te bellen: 

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 

 


Hallo @Boyke1234 

De aanpassing (omhoog/omlaag) kan je één keer per maand gedurende de factuurperiode doen. Deze wijziging gaat dan in op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode. In de volgende periode kan je het dan weer wijzigen. Eerder gaat dat niet. Ook een medewerker kan dat niet veranderen.

Verhoog standaard je MB’s of een bundel kopen en aanzetten | KPN

 

RBxx edit: onjuiste opmerking doorgestreept.


Hoi Ruud, dat is inderdaad het standaard antwoord maar daar heb ik weinig aan. 

 

Dat betekend dat ik 2 maanden niks heb aan mijn abonnement. Het is een maandelijks abonnement dus als ze het niet oplossen dan is het makkelijkste en voordeligste waarschijnlijk mijn abonnement opzeggen en gewoon een nieuwe afsluiten 


Hoi Ruud, dat is inderdaad het standaard antwoord maar daar heb ik weinig aan. 

Dat betekend dat ik 2 maanden niks heb aan mijn abonnement. Het is een maandelijks abonnement dus als ze het niet oplossen dan is het makkelijkste en voordeligste waarschijnlijk mijn abonnement opzeggen en gewoon een nieuwe afsluiten 

Hoi @Boyke1234  dat is vervelend, maar volgens mij heb je er maar één maand "last van”.
Als je na 28 augustus de wijziging terugdraait zal op 28 september de oude situatie hersteld zijn.

Het is de vraag of opzeggen “het makkelijkste en voordeligste is”. Is het abonnement al contactvrij? Zo niet, dan zal je het resterende abonnementsgeld tot de einddatum in één keer moeten afkopen.


Welkom op de community @Boyke1234. Wat Ruud zegt klopt inderdaad. je kunt je abonnement eens per maand wijzigen. Via deze weg kunnen wij daar ook niets aan doen. Je zou ons kunnen bellen zoals Noordzee al noemde, misschien kunnen zij dat wel voor je doen. 


Hallo @Boyke1234 

De aanpassing (omhoog/omlaag) kan je één keer per maand gedurende de factuurperiode doen. Deze wijziging gaat dan in op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode. In de volgende periode kan je het dan weer wijzigen. Eerder gaat dat niet. Ook een medewerker kan dat niet veranderen.

Verhoog standaard je MB’s of een bundel kopen en aanzetten | KPN

 

Hoi @RBxx & @Jasper van KPN 

Als je belt met de klantenservice, kan een wijziging die nog in moet gaan, er gewoon uitgehaald worden, heb dit zelf ook al een enkele keer zonder problemen laten doen.
Het beste kun je daarvoor de afdeling opzeggingen, technische dienst of KPN Service Plus (mits je daarvoor een abonnement hebt) raadplegen, want die kennen de weg binnen de systemen goed, en weten ook waar ze een toekomstige wijziging eruit kunnen halen.

Binnen Mijn KPN kun je dat uiteraard niet zelf doen.

Dus dat ook een medewerker deze wijziging er niet uit kan halen, klopt dus niet @RBxx , want dat kan wel degelijk, maar je moet dan wel de juiste afdeling hiervoor bellen.

Als binnen de EU belt met het nummer +31612001200 van de klantenservice, vallen de gesprekskosten gewoon binnen je huidige bel-bundel of onbeperkt bellen.
Alleen buiten de EU worden er gesprekskosten in rekening gebracht, tenzij je een buitenlandbundel hebt afgesloten waarbij er ook belminuten bij zitten, dan gaat het eerst van deze belminuten af.


Je hebt gelijk, als de wijziging nog niet is afgerond kan dat nog. Ik had daar overheen gelezen in het eerste bericht. Dank voor de toevoeging 🙂


Je hebt gelijk, als de wijziging nog niet is afgerond kan dat nog. Ik had daar overheen gelezen in het eerste bericht. Dank voor de toevoeging 🙂

 

Graag gedaan @Jasper van KPN .
Het mooie van een community is, dat je elkaar mooi kunt aanvullen tijdens het beantwoorden van een topic.


Ik heb mijn reactie ook al aangepast. Bedankt voor de “terechtwijzing” 😉


@Jasper van KPN en kunnen jullie dat dan aanpassen via een chat? Ik zit namelijk niet in EU gebied bellen is dus geen optie.

 

De rest bedankt voor de reacties!


Hoi @Boyke1234 , de chat is alleen mogelijk via DOT, de chat computer. 

Als het niet mogelijk is om te bellen, gebruik dan een van de social media kanalen (Facebook X).


@Jasper van KPN en kunnen jullie dat dan aanpassen via een chat? Ik zit namelijk niet in EU gebied bellen is dus geen optie.

 

De rest bedankt voor de reacties!

Graag gedaan, kun je geen telefoon van iemand lenen? Bellen blijft de beste oplossing:,

Hallo @Boyke1234 ,

Morgen vanaf 8.00 Nederlandse tijd is KPN hiervoor weer bereikbaar. 
 

Ik adviseer je toch om te bellen: 

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 

 

De bemande chat bestaat niet meer. Maar anders lukt het mogelijk via Facebook of X. 


De chat werkt daarvoor niet @Boyke1234, bellen, Facebook of Twitter (X) zijn je beste opties dan, zoals Ruud en Noordzee al noemen.


Reageer