Skip to main content

In april 2020 is eenmalig een fors bedrag overgemaakt aan KPN, maar ik kan nergens een factuur of bestelbevestiging terugvinden - alleen een 16-cijferige transactiereferentie. Het gaat in ieder geval niet om een regulier abonnement. Is het nog mogelijk te achterhalen waarvoor dit was? Bij voorbaat dank.

We kunnen ons best doen om te kijken of dit nog te achterhalen is, @Raymond_12.

Wil jij je Forum profiel aanvullen met de volgende gegevens:

  • Het transactiereferentienummer
  • Datum waarop het bedrag is overgemaakt
  • Vanaf welk rekeningnummer heb je de betaling overgemaakt? Graag het volledige IBAN nummer
  • Naar welk rekeningnummer van KPN is het bedrag overgemaakt?
  • Enig idee of het voor KPN Mobiel of Internet en TV is geweest?

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Dank Shyrin_, gevraagde informatie aan m’n profiel toegevoegd.


Geen mobiele telefoon? Wel een beetje laat om daar nu nog mee te komen.


Bedankt voor de gegevens, @Raymond_12.

Onze administratie, administratie van de particulieren mobiele en Internet en TV abonnementen, kunnen geen betaling terug vinden. Zij weten mij wel te vertellen dat de betaling is overgemaakt naar een zakelijk rekeningnummer van KPN.
Weet je wat voor een zakelijk abonnement je hebt gehad bij ons? Het mooiste is als je een klantnummer hebt, zodat aan de hand daarvan de facturen opgevraagd kunnen worden. Het klantnummer staat verwerkt in iedere automatische afschrijving: kun je daar nog wat van terug vinden?

Via deze weg kunnen wij je niet verder helpen, mijn advies is om met KPN Zakelijk contact op te nemen, dat kan via 0800 0403. Ik hoop dat zij jou wel verder kunnen helpen aan een factuur van deze betaling.


Dank @Shyrin_ , voor het uitzoekwerk. Ik had en heb geen abonnement bij KPN Zakelijk (is ook echt een eenmalige betaling), dus ik hoop dat je collega’s me verder kunnen helpen. Hartelijke groet!