Skip to main content

Naast mijn mobiel en internet , betaal ik al lange tijd maandelijks onder verschillende klantnummers 2 kleine bedragen( 3.75 en 11,11) via automatische incasso, een aan KPN mobiel en een aan KPN bv ik heb geen idee waarvoor. Deze bedragen zijn niet terug te vinden in mijn KPN.  Telefonisch contact lukt niet, chat komt er niet uit. Enig advies hoe ik er achter kom waarvoor ik betaal?

Krijgt u de facturen hier van via mail misschien? 

In de omschrijving bij de afschrijving staat vast wel een klantnummer of abonnementsnummer?

Heeft u misschien een data-sonly sim voor in de tablet ofzo? Dat zou die € 11,11 misschien kunnen wezen?

Dat kleine bedrag, is dat misschien een heel oud email abonnement ofzo?


Hi @Rob313, welkom hier. 

Dit moet te achterhalen zijn. Zou je hier kunnen plaatsen wat je ziet bij de afschriften? Dan kan ik kijken wat ik vind. 


Hi Alex

Euro 3,75  KPN BV  Rek nr einde 98  Klant nr 600102454  KPNcom/thuisfactuur Transactie 1247359983

Euro 11,11 KPN Mobiel Rek nr einde 13  Klant nr 401041193854   kpn.com/mobielefactuur        Transactie  1239344964

 

Hoop dat hier wat aan hebt


Hi Rob, die klantnummers die jij noemt zijn niet compleet. Heb jij ze handmatig toevallig overgetypt? Zou je anders je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de trasacties even bekijken. 


KPN profiel ingevuld

De klant nummers zoals op de transactie details

Voor de 2.5 Euro                           600102454

 Voor de 11.11 Euro                      40104193854  


Voor het abonnement van € 11,11 zie ik een 06-nummer staan met een bundel van geen data, wel onbeperkt bellen. Eindigend op 02690. 

Wat het abonnement van € 3,75 betreft, dat is een abonnement voor een e-mailadres. ******te@telfort.nl

Herken je dit wel/niet? 

 


Het 11,11Euro abonnement eindigend op 02690, zegt mij niks, kan mij dit nummer niet herinneren en gebruik het niet

Het 3,75 Euro abonnement, ik heb ooit een telfort email gehad, maar dit is in 2009 opgezegd.

Het lijkt mij dat beide abonnementen niet meer van toepassing zijn, dus hierbij het verzoek of je ze beide kan beëindigen, als dit niet mogelijk is kan je mij dan de info van beide contracten geven.

Het lijkt erop dat ik misschien wel 10 jaar lang te veel heb betaald,  is het nog mogelijk om het te veel betaalde terug te vragen?

 


Ref bovenstaande zou het liefst beide abonnementen opzeggen, maar weet niet precies wat ik moet opzeggen, geen contract nummer of beschrijving


Hallo @Rob313 even gratis bellen met 0800 0402


Als je ze niet herkent is dit inderdaad een kwestie van bellen met het nummer 0800 0402 en aangeven dat je iets wilt opzeggen. De abonnementsnummers die ik heb kunnen vinden heb ik via een privébericht naar je toegestuurd. d