Skip to main content

Binnenkort loopt mijn abonnement af. Nu is er een actie met een samsung tv. Kan ik hier bij verlenging ook gebruik van maken?

Nee @gwjsangers , dit is een “nieuwe klanten” actie, zoals aangegeven in de actievoorwaarden.

  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor nieuwe klanten die zich via kpn.com abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met KPN TV+.

  • Om in aanmerking te kunnen komen voor dit actieaanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.


Dus dan kan ik beter overstappen naar de concurrent? 


Als je voor een actieaanbod wil gaan is dat wellicht een optie. Net als andere providers probeert KPN hiermee om klanten bij andere providers weg te lokken. Als je tevreden bent met de service van KPN kan je het abonnement ook gewoon laten doorlopen, verlengen is niet verplicht.


Je hebt zelf ook bij de nieuwe aansluiting bij KPN een welkomstkado gehad. Dit is een eindeloze discussie die klanten altijd willen voeren…..

Als KPN bij iedere verlenging een vergelijkbaar welkomstkado zou moeten geven, zouden de abonnementskosten fors omhoog moeten om zoiets te kunnen bekostigen. Dan is KPN in no time failliet. Je kun ook bellen naar 0800 0402 en vragen naar de afdeling “Save” voor een mooi verlengingsaanbod met een aantal maanden korting. Als je liever ieder jaar wilt switchen naar elke keer een andere provider dan moet je dat natuurlijk zelf weten.

Een weetje; KPN verdient pas iets aan een klant als deze 8 jaar achtereenvolgens klant is bij KPN. 


Reageer