Skip to main content
Vraag

Actie overstappen op glasvezel alleen voor nieuwe klanten?

  • 9 September 2024
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb een brief van KPN ontvangen dat ik kan overstappen naar glasvezel en dat ik dan een Ipad of 12 maanden korting kan ontvangen. Maar ik ben dus al aangesloten bij KPN met een normaal internet abonnement en blijkbaar geldt de actie dan niet? Klopt dit?

Dan is het wel heel zuur dat KPN mij die brief stuurt. 

Die aanbieding geldt normaal gesproken alléén voor nieuwe klanten @Rein88 , maar voor jou is misschien een uitzondering gemaakt gezien het feit dat je een persoonlijke brief krijgt.

Ik zou er even actie op ondernemen.

Succes.

 


@JanD Bedankt voor je reactie. In die brief wordt verwezen naar de actie op kpn.com/glasvezel-actie, maar als ik dan aangeef dat ik al een abonnement heb (afgesloten voordat glasvezel beschikbaar was) dan kan ik alleen mijn abonnement aanpassen via MijnKPN en geen ‘nieuw’ contract afsluiten. Hierdoor verdwijnt dan ook de actie met de Ipad of korting. 

Ik ben bang dat het dan toch een algemene brief is, aangezien hij ook geadresseerd is met ‘Aan de bewoners van’ en niet mijn naam. 

 


Als het een algemene brief is en niet persoonlijk gaat het inderdaad voor jou niet op @Rein88 


Reageer