Skip to main content

Op 15 juli 2023 heb ik een glasvezel (internet en tv abonnement) afgesloten bij KPN. Hierbij kreeg ik een actiecode. Als ik een nieuw mobiel abonnement zou afsluiten dan kreeg ik bovenop de 'tot 7,50’korting nog eens tot 5 euro extra korting op kpn mobiel. Deze aanbieding is geldig t/m 31-10-2023. Gelukkig heb ik een screenshot gemaakt, want de site of mail kan ik niet meer vinden, waarschijnlijk is dit tijdens het bestelproces naar voren gekomen.

Als ik nu via de webshop een simonly wil afsluiten, dan kan ik nergens de actiecode invoeren. 
Ik heb al gebeld en de medewerker kreeg de melding dat de code niet geldig was, hij ging en het navragen en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik het opgegeven.

Hopelijk kan iemand mij hier vertellen of en hoe ik de actiecode kan toepassen bij het bestellen van een simonly van kpn.

Alvast bedankt.     

Hoi @Sanae. Welkom op het KPN Forum. Na het bestellen van een internet abonnement, zag je op de bedankpagina een speciale kortingscode voor mobiel. Deze actiecode kon je gebruiken bij een mobiele bestelling en gaf extra korting. Deze code is volgens mijn informatie helaas niet meer te gebruiken, omdat deze actie inmiddels al is verlopen. Ik ben daarom erg benieuwd naar jouw screenshot. Zou je die hier willen delen?

Je kan wel gebruik maken van onze Combivoordelen wanneer je een Internet/TV abonnement combineert met een mobiel abonnement op hetzelfde adres. 


Bedankt voor je reactie Vikash, zoals je kunt zien op de screenshot zou de actie geldig moeten zijn tot 31 okt 2023. Ik zou het erg jammer vinden als het niet meer geldig is. Dit zou voor mij namelijk wel de reden zijn om over te stappen naar knp mobiel. Zonder actie is het voor mij voordeliger om over te stappen naar een andere provider.

vriendelijke groet, mischa


@Sanae Ik ga voor je navragen of er toch nog een mogelijkheid is om alsnog gebruik te maken van deze actie. Zodra ik hier een antwoord op heb kom ik er op terug. 


@Sanae Ik heb inmiddels een nieuwe actiecode ontvangen waarmee je alsnog gebruik kan gaan maken van deze actie. Je ontvangt zo een privebericht van mij.