Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb onlangs een abonnement bij jullie afgesloten.

Met de 1ste 6 maanden 50% korting maar kom ik er achter dat jullie een aanbieding hebben van 12 maanden 50% en dat is ongeveer 1-2 weken na mijn bestelling is geweest best wel zuur van mijn kant gezien.

Kunnen jullie nog iets voor mij hier in betekenen want, nu vis ik wel achter het net?

 

Ik hoor graag van u

 

Met vriendelijke groet,

 

Hans Baan

Goedemiddag, die kans is heel nihil, u bent immers akkoord gegaan met de voorwaarden die op dat moment gelden toen u uw bestelling plaatste.

Het is nu eigenlijk puur pech voor u en toeval dat er nu een actie loopt van 12 maanden korting. Maar als het nu 3 maanden zou zijn hadden we u niet gehoord hier en dan had u het geluk aan uw zijde dat u 6 maanden korting zou krijgen.


Hoi @Hans Baan en welkom hier op ons forum :)
Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en ook tof dat je voor KPN hebt gekozen!  Mocht je nog binnen de 14 dagen zichttermijn zitten, dan kun je de bestelling annuleren en een nieuwe aanvragen. Als die 14 dagen zijn verstreken dan houdt het helaas wel op. Zoals @Ferry1984 al terecht aangeeft, was de actie op dat moment goed genoeg om er gebruik van te maken. Mocht je nog binnen de 14 dagen zichttermijn zitten dan kun je bellen met 0800 0402 (en inspreken dat je belt inzake een opzegging/annulering). Laat je me weten of je hiermee uit de voeten kunt?