Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik ben verhuist en heb voor het nieuwe adres een nieuw pakket met internet en tv besteld telefonisch, ze vertelden mij dat ze een credit factuur aanmaken t.w.v. 25 euro om toch de activatiekosten te compenseren echter krijg ik net het factuur binnen waar het wel op is gerekend.

 

Kan deze factuur aangepast worden zodat er 25 euro in mindering gebracht word?

Hoi @Mahero. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de activatiekosten toch in rekening zijn gebracht op de eerste factuur. Wie heeft jou precies verteld dat de activatiekosten vergoedt zouden worden? Was er geen mogelijkheid om jouw pakket mee te verhuizen?


Hoi @Mahero. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de activatiekosten toch in rekening zijn gebracht op de eerste factuur. Wie heeft jou precies verteld dat de activatiekosten vergoedt zouden worden? Was er geen mogelijkheid om jouw pakket mee te verhuizen?

De meneer die hem telefonisch met mij heeft afgesloten, er zat een periode van overlapping dus ik denk vandaar. Ik heb afgelopen vrijdag nog gebeld en kreeg te horen dat zij een bericht heeft gestuurd naar de collega die mij heeft geholpen (ergens in het noorden van het land) en deze zou het alsnog crediteren, waarschijnlijk vandaag maar daar heb ik dus niks meer van gehoord.

 

Kan jij zien of hier al iets mee gedaan is?


Ik heb het voor je nagekeken. Ik kom helaas niets tegen in jouw dossier hierover en kan je daarom helaas zelf niet verder helpen hierin. Je geeft in het bericht hierboven aan dat je afgelopen vrijdag hebt gebeld met onze klantenservice en dat zij een bericht heeft verstuurd naar haar collega die jou heeft geholpen met deze bestelling. Ik zou je willen vragen om dit nog even af te wachten. Ik ga er vanuit dat hij hier zo snel mogelijk op terugkomt.