Skip to main content

 

Op de factuur zijn wel activatiekosten berekend hoewel ons is gezegd dat we dat niet hoefden te betalen. De persoon waarmee we gesproken hebben zou dit nogmaals doorgeven. Helaas toch in rekening gebracht. Is het mogelijk om te retourneren?

Is bovenstaande een schrijven van KPN of van een mobieltjes-leverancier waar je via die leverancier een contract met KPN hebt afgesloten.

Het kan dus zijn dat die leverancier dat aan jou beloofd heeft en niet KPN. Als KPN het dan toch berekent kun je het weer terugvorderen van jouw leverancier @HIvdKolk 

Dat schrijven ziet er niet uit als een schrijven van KPN.

 


Dit was een persoon van KPN uit Delft, we kijken naar een volledig document. Het is niet van een mobieltjes-leverancier

 


Dit was een persoon van KPN uit Delft, we kijken naar een volledig document. Het is niet van een mobieltjes-leverancier

 

Iemand aan de deur dus?  @HIvdKolk 

Heb je daarna van KPN zelf nooit iets per mail ontvangen waar het contract in bevestigd staat?


Iemand aan de deur inderdaad, wel van KPN wat bevestigd gekregen maar daar stonden wel activatiekosten op. Dit is teruggekoppeld aan deze persoon en hij zou regelen dat het eraf gehaald zou worden. Dat is nog niet gebeurd

 


Vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug @HIvdKolk 


en waar kan ik dit privedeel vinden? Ik kijk onder profiel en

Privacy en personalisatie

Maar kan niet vinden waar ik dit in moet vullen


Binnen je profiel staan rubrieken waar privé bij staat en daar kun je de bewuste gegevens invullen @HIvdKolk 


ik klik op profiel en zie het volgende: (heb delen wat verwijder). Waar staat privé?. Onder Beheer privacy instellingen kan ik het ook niet vinden.

 

 


Nee @HIvdKolk , Nomen bedoelt je Forumprofiel. Als je dat invult weet een KPN moderator wie je bent.


Helder, gedaan


Dank voor het invullen van je profiel en welkom op het forum @HIvdKolk!

Super ook dat je een foto van de bevestiging hebt die je aan de deur kreeg. Ik heb de aansluitkosten vergoed! Die krijg je op de volgende factuur of, als ik daar net te laat voor was, de factuur daarna weer terug. 🙂


Fijn, dank je wel voor de terugkoppeling


Graag gedaan!