Skip to main content

Misschien helpt het als ik het hier aangeef, ik wacht nog steeds op 2 keer activeringskosten die verrkend zouden worden, ik heb 3 abbos en bij 1 is het gelukt de andere 2 moet ik elke maand afwachten, en bellen naar de klantenservice?.. wat een grap, hier sta je in de wacht dat het uitgezocht moet worden, waarna je hoort volgende maand is het geregeld, wat dus niet zo is, en zo is het elke keer weer. 

Is het nu echt zo moeilijk ditte verrekenen?

Hallo @Rickies70, welkom op het KPN Forum!

Wanneer je meerdere abonnementen in 1 keer besteld, hoef je maar 1 keer aasluitkosten te betalen. Bestel je meerdere abonnement verspreid over meerdere bestellingen? Dan betaal je ook meerdere keren aansluitkosten.

Heb je alle drie de abonnementen in 1 keer besteld, @Rickies70? Dan kijk ik graag even met je mee.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.  


De afspraak was dat ik ze niet hoerde te betalen omdat ik 3 abonnenten had afgesloten, het is ook vis de telefoon nog eens toegezegd.

ik heb weer telefonisch contact gehad en nu zei de man aan de telefoon dat de manager alleen mag storneren oid.

byzonder allemaal wel. 


Je hebt dit dus afgesproken. Ik kijk graag even met je mee.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.

Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.  


Gedaan


@Rickies70 Zou je jouw postcode en geboortedatum nog aan je profiel willen toevoegen?


staat erbij


Bedankt.

Ik zie dat je op 28 februari 3 abonnement hebt afgesloten. Deze abonnementen zijn allemaal los van elkaar ingevoerd. Hierdoor zijn het 3 losse bestellingen geworden. En dus betaal je ook 3 keer aansluitkosten. Want: je betaalt 1 keer aansluitkosten per bestelling.

Over een afspraak dat je helemaal geen aansluitkosten zou hoeven betalen, kan ik niets vinden. Maar je hebt de abonnementen wel allemaal op dezelfde dag hebt besteld. Tijdens hetzelfde telefoongesprek zelfs. Daarom stel ik voor om uit coulance voor 2 van de abonnementen geen aansluitkosten te berekenen.

Ik zie dat je voor 1 van de abonnementen al een credit van de aansluitkosten hebt ontvangen. Ik ga daarom nog 1 keer vergoeden. Je ontvangt deze vergoeding op de volgende factuur.


Heel bijzonder, dus telefonische afspraken tellen blijkbaar niet. Jammer hoor datber zo met nieuwe klanten omgegaan word. 
de beste mevrouw zei ondat je er 3 neemt hief je geen aansluitkosten te betalen.

maar goed,

het zal wel het beleid zijn zijn

gr Rick 


Het is zo dat als je KPN Mobiel én KPN Thuis tegelijkertijd besteld, je geen aansluitkosten hoeft te betalen. Voor 3 keer een Mobiel abonnement in 1 bestelling betaal je 1 keer aansluitkosten. In jouw geval zijn het 3 aparte bestellingen en zouden er 3 keer aansluitkosten betaald moeten worden.

Tenzij je anders hebt afgesproken met mijn collega. Maar er moet dan wel een notitie in het systeem staan. Anders kan ik niet controleren of dit inderdaad is afgesproken. En helaas is er geen notitie. Maar uit coulance heb ik wel nog 1 keer extra vergoed. Nu hoef je maar 1 keer aansluitkosten te betalen.


Dat begrijp ik wel, maar er is anders afgesproken, net zoals ik een tablet zou krijgen met data abbo, nergens terug te vinden. Nu hoef ik deze niet meer maar ik bedoel maar, het is een rommeltje blijkbaar.

 


En ik begrijp tevens ook niet nadat ik 3 keer gebeld heb deze allemaal het zouden regelen, en er niks is geregeld. 
ik houd gewoon niet van beloftes die niet worden nagekomen, of terug worden gedraaid. 
maar goed, ik zie de coulance wel terug op het factuur.

 

dank je wel iig voor je inzet