Skip to main content

Bij het afsluiten  en tijdens het regelmatig bellen met KPN i.v.m storing aan glasvezelaansluiting van mijn nieuwe tv-internet abbonement is mij toegezegd dat de activatiekosten verrekend zouden worden op mijn volgende factuur.

 

Nu krijg ik mijn nieuwe factuur binnen en daar zijn alleen de storingsdagen op verrekend wat ik uiteraard enorm appricieer.

 

Maar als mij iets is toegezegd snap ik niet waarom ik alsnog moet betalen.

 

 

Goedemiddag @Mishalene en welkom hier op ons forum :)

Zeker weten, belofte maakt natuurlijk schuld. Weet je ook nog wanneer je hier contact over hebt gehad en wanneer deze toezegging is gedaan? Als je ook meteen je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik meteen even mee gaan kijken!


Hi, ja op 29 januari en volgens mij 8  februari 


Hi Jan , ik ben inmiddels aan het bellen.Ze gaat het nu in orde maken . Ze kunnen niet en activatie kosten en storingskosten samen vergoeden op 1 factuur.

 

 


Hi Jan , ik ben inmiddels aan het bellen.Ze gaat het nu in orde maken . Ze kunnen niet en activatie kosten en storingskosten samen vergoeden op 1 factuur.

 

 

Goedemorgen @Mishalene :)
Dat is fijn om te lezen! Ik zie de toezegging ook staan in de gespreksnotities dat je deze toezegging is gedaan (op 29 januari) dus dat komt helemaal in orde!


Beste Kpn,

 

IN januari de actie kpn tv met philips smart tv afgesloten, hierbij werd mij verteld dat de activatie kosten ook vergoed zouden worden, helaas i.v.m storing aan mijn glasvezelaansluiting hebben ze op de eerstvolgende factuur mijn onkosten vergoed en kon dit niet in combinatie met de korting op aansluitkosten.

 

Nu ben ik  3 maanden verder en nog steeds betaal ik het volledige bedrag en is er geen activatiekost vergoed op mijn factuur.

 

Hoe kan dit? 

Het staat in het systeem al vanaf januari.

Slapen ze achter hun bureau?

 

Met vriendelijke groet,

 

Een matig geirriteerde nieuwe klant

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Goedemiddag @Mishalene,

Wat zuur dat dit nog steeds niet is geregeld en jij hier nu zelf weer achter aan moet :(
Ik heb het bedrag alsnog voor je gecrediteerd en dit zal op de volgende factuur te zien zijn!


Oh dat is echt heel fijn..

 

Dank je wel


Oh dat is echt heel fijn..

 

Dank je wel

Graag gedaan hoor @Mishalene :)

Mocht je toch vragen hebben als je de volgende factuur ontvangt, laat me dit dan vooral even weten!