Skip to main content

Goedemorgen!

Sinds afgelopen dinsdag, 2 juli 2024, heb ik in mijn nieuwe woning een nieuw Thuisabonnement voor Internet+TV. Mijn klantnummer is: ********30.

In mijn oude woning hadden we dat ook, op naam van mijn (ex-)partner mevr. G. Fernhout, onder klantnummer ********98.

Daarnaast heb ik ook al jarenlang mijn mobiele telefoonabonnement bij KPN, onder klantnummer ******52.

In MijnKPN kan ik nu alleen nog mijn mobiele abonnement terugvinden. Mijn nieuwe woonadres staat daar ook in, maar nog geen gegevens van mijn Thuis-abonnement.  Daardoor mis ik misschien de combinatie-voordelen!

Ik ben hier in Apeldoorn bij de KPN-winkel geweest en medewerker Ben heeft in uw systeem alles van mijn account gecontroleerd en daar staat wél alles correct in!

Hoe lang gaat het dan nog duren voordat de gegevens in MijnKPN door jullie zijn geactualiseerd? Want zo kan ik niks controleren en nazien!

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Rob_Apeldoorn ,

De gegevens in MijnKPN bij een nieuw abonnement zijn pas na enkele werkdagen bijgewerkt en voor jou beschikbaar. 

De combinatievoordelen staan daar los van. Meestal gaat dat automatisch goed, maar je kunt ze ook zelf aanvragen: 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten.  


Dank je, @Noordzee.

Ik zal nog een weekje afwachten dan. Misschien was ik te ongeduldig.


Reageer