Skip to main content

Ik wil mijn KPN adres aanpassen zodat het gelijk is aan mijn adres bij Simyo. Ik wil de postcode zo wijzigen dat er geen spatie in staat. Alleen als de adressen identiek zijn, kom ik in aanmerking voor Simyo compleet.

Hallo @dhdejong je zou het dan of bij Simyo of bij KPN aan kunnen laten passen. 

Bij de mobiele abo’s bij KPN staat het standaard 1234AB WOONPLAATS, dus zonder spatie

en bij de thuisabo’s van KPN staat het standaard 1234 AB WOONPLAATS, dus met spatie.

Ik denk dat je eerder aan Simyo moet vragen om het aan te passen, als zij dat al kunnen.

Maar wel of geen spatie zou geen criterium mogen zijn, wel een verschillende postcode of een foutief geschreven toevoeging in een huisnummer, zoals bijvoorbeeld 9a i.p.v.9A

KPN kun je bellen via 0800 0402.

Succes.

 


Bij Simyo kan het alleen zonder spatie. Dus blijft KPN thuis Abo over.


Bij Simyo kan het alleen zonder spatie. Dus blijft KPN thuis Abo over.

Hallo @dhdejong , dan even met KPN bellen, maar nogmaals, met of zonder spatie mag volgens mij geen criterium zijn om wel of niet van bepaalde voordelen gebruik te kunnen maken, het adres is er niet anders door. Ik zou bij beide partijen even goed informeren en desnoods in beroep gaan als een parftij halstarrig volhardt in zijn mening, Simyo is tenslotte een volle dochter van KPN, dan moeten zij hun administraties maar beter op elkaar afstemmen, daar hoeft een klant niet onder te lijden.

Succes.

 


Het is inmiddels opgelost. Bedankt voor de tips.


Hallo @dhdejong ik ben wel benieuwd hoe en door welke partij het is opgelost.

Graag gedaan uiteraard.

 


Hi @dhdejong, welkom op het forum. 

Zover ik weet heeft Jan gelijk, dat zou niets uit moeten maken. 

Het is inmiddels opgelost. Bedankt voor de tips.

Ik ben ook even benieuwd hoe dit uiteindelijk is opgelost. Handig ook voor eventuele meelezers in de toekomst. 🙂