Skip to main content

Ik ben in september 2021 verhuisd naar een ander adres. Van mijn ex naar een eigen woning. Bij de woning van mijn ex was een tv + internet abonnement op mijn naam. Via de benodigde formulieren hebben wij alle stappen gevolgd dit abonnement over te zetten op haar naam. Volgens KPN was dit gelukt. 

Tevens heb ik een adreswijziging doorgegeven voor mijn mobiele nummer. Tot een maand geleden bleef het oude adres in de MIJN KPN app staan. Ik heb toen opnieuw een adreswijziging doorgegeven, maar het oude adres bleef erin staan. Ook bleef het tv en internet abonnement, ondanks dat die gegevens niet meer op mij van toepassing waren, zichtbaar in de MIJN KPN app. Een behoorlijke breuk in de AVG wetgeving.  Ik heb hier een aantal keer over gebeld, maar er werd mij verzekerd dat het allemaal goed zat en dat het een of andere software fout was. De adreswijziging was goed gegaan, maar het was allemaal niet goed zichtbaar. 

Uiteindelijk heb ik MIJN KPN account verwijderd en een nieuwe aangemaakt en alleen mijn mobiele abonnement toegevoegd. Dit bleek te helpen en de gegevens van mijn ex waren verdwenen. 

Maar ik krijg nu net een e-mail met: 

Je factuuradres is niet gelijk met het adres van jouw tv + internetabonnement. 

KPN, ik woon daar niet meer. Zo moeilijk is het toch niet? 

 

Admin: taalgebruik

Hi @Boompies! Ik help je graag dit te ontrafelen.

Daarvoor heb ik nog wel een ingevuld profiel nodig. Geef daarin aan om welke klantnummers het gaat. En op welk adres deze klantnummers staan. Dan maak ik het samen met je in orde! 


Ik heb geen contact meer met mijn ex. Dus ik heb haar klantnummer ook niet. En ik was ook niet van plan contact met haar op te nemen voor een dergelijk issue. Voor zover ik weet hebben jullie gewoon inzicht in deze gegevens, dus leg het probleem aub niet constant bij mij neer. 

Ik wil best mijn klantnummer erin zetten, maar daar moeten jullie het mee doen. Ook verwacht ik dat jullie van het laatste telefonische gesprek vast nog ergens een opname hebben, waarin jouw collega uitlegt dat het om een softwarefout gaat. Dit telefoongesprek heeft plaats gevonden op 2 januari 2023 om 13:58 en deze heeft 43 minuten en 52 seconden geduurd. Er zijn vanuit mijn klantnummer meerdere adreswijzigingen de deur uitgegaan nadat jullie “software” problemen veroorzaakte. Deze wijzigingen zijn gegarandeerd zichtbaar. Dan hebben jullie ook direct het oude adres inzichtelijk. 

 


Hi @Boompies! Ik heb het met de opgegeven gegevens op kunnen lossen. 

Je mobiele abonnement is goed verhuisd. Alle gegevens staan goed. Het enige dat niet klopt is de KPN Compleet registratie. Je hebt, als alle producten op hetzelfde adres staan, recht op korting. Het systeem zag dat niet alles op hetzelfde adres stond. Dan wordt eerst een waarschuwing gestuurd zodat je dit kan herstellen als je toch op hetzelfde adres woont. In verloop van tijd wordt automatisch de korting opgeheven. Nu heb een afdeling aangestuurd om dit in orde te maken zodat je als het goed is hier geen communicatie meer over krijgt. 

De reden dat deze e-mail op naam van het oude adres stond is omdat daar de registratie aangemaakt is. 


Ah uitstekend. Bedankt voor je hulp!