Skip to main content

goedendag

 

ik wilde gisteren een smartwatch bestellen alleen bij het einde kwam ik erachter dat het op mijn oude adres stond. Nu had ik in de app mijn adres gegevens aangepast en wilde opnieuw bestellen. Ik kreeg op mijn oude email adres een melding dat er gegevens veranderd waren en toen ik weer wilde bestellen stond mijn oude adres nog steeds op thuis adres. Ik heb het weer gecheckt in de app en mijn nieuwe adres staat er gewoon in. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit even voor mij na te kunnen kijken?

Ik denk dat het te maken heeft met mijn internet abonnement wat ik al heel lang geleden heb opgezegd. Ik kan die niet verwijderen in de app of op de laptop. 

 

vriendelijke groet 

nancy  

Hallo @Nancy-02 is je maandelijkse factuur wel correct met de juiste naw-gegevens?


Nee ik zie net dat mijn oude adres op de factuur staat


Hallo @Nancy-02 in je account bij persoonsgegevens kan je zelf je adres wijzigen.

 


Dat had ik gisteren gedaan, maar als ik iets wil bestellen dan blijf ik mijn oude adres zien als aflever adres en krijg ook nog een melding op mijn oude e-mail adres als ik iets heb gewijzigd. 
mu……@hotmail.com gebruik ik niet meer. 


Hallo @Nancy-02 morgen even langfs de lokale KPN-winkel gaan of morgen even gratis bellen via 0800 0402.

Succes.

 


Goedemorgen @Nancy-02, welkom op ons forum! Er kan soms even overheen gaan voordat een dergelijke wijziging verwerkt is, de snelste manier om het te wijzigen of te laten controleren is zoals JanD hierboven noemt door even te bellen of langs een winkel te gaan


Dank je wel. Ik heb maandag weer geprobeerd iets te bestellen en het stond nu wel op mijn nieuwe adres. Dus alles is opgelost 😊