Skip to main content

Op mijn facturen staat nog steeds mijn oude adres: vervelend, want nu ik overstap naar Vodafone, neemt die het adres gewoon over. Ik kan het online wijzigen (zegt alles wat niet menselijk is), maar daar klopt het adres wèl… Ook mijn rekeningnummer is nog steeds het oude en daarvan wordt ook beweerd dat ik dat online kan wijzigen, maar ik kan dat nergens vinden (en ik ben zeker geen digibeet). Wat een idioterie dat er geen levend persoon te *bellen* is bij een van de grootste providers van Nederland!
En dus: wat nu?

Hallo?


Hoi @Arno Peeters en welkom hier op ons forum!

Je kunt ons bellen op het gratis nummer 0800 0402 en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken, dan krijg je een persoon aan de lijn die dit samen met je op kan lossen. Laat je weten of dit is gelukt?


Dat is gelukt, al moet je dus ‘ontkennend’ door het menu heen: zeg dus niet ‘adreswijziging’ want dan krijg je weer een onwerkbare link in je sms.


Dat is gelukt, al moet je dus ‘ontkennend’ door het menu heen: zeg dus niet ‘adreswijziging’ want dan krijg je weer een onwerkbare link in je sms.

Fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt @Arno Peeters!

Hebben ze je ook goed verder kunnen helpen met het aanpassen van je adres op de factuur?

 


Ja, dat was uiteraard eenvoudig.


Ja, dat was uiteraard eenvoudig.

Goed om te lezen en ook bedankt dat je dit nog even hebt laten weten @Arno Peeters