Skip to main content

ik kreeg enkele weken geleden een mail dat de adresgegevens thuis en mobiel niet overeenkomen.  Dat kan kloppen, we zijn pas verhuisd en hebben ons thuis abonnement mee genomen. Het wijzigen van het adres van mijn mobiel abo lukt niet. Steeds de melding “Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen, probeer het later nog eens.” Deze melding krijg ik al enkele weken, zowel onder windows als mijn kpn app. Hoe krijg ik het adres goed?

hier hetzelfde probleem. Probeer al weken bij persoonsgegevens mijn adres te wijzigen op mn mobiele abo. Blijf de melding over een technisch probleem krijgen. neem contact op met kpn. Maar hoe dan?? ze verbreken steeds de verbinding en sturen je een link op de site waarvan ik al wist dat daar het antw niet is 


Ik krijg, een jaar later dus, dezelfde melding. Het technische probleem is nog steeds niet opgelost?

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hallo @Gerard99 en @mirjamP ,

Bel vanaf morgen 8.00 met 0800-0402. Blijf aan de lijn, de verbinding wordt niet echt verbroken. Eventueel kun je inspreken dat je een medewerker wilt spreken, maar dat kan dan even duren. 


Beste KPN. Is het misschien een idee om de “technische storing” op te lossen?


Hoi @Gerard99, welkom op ons forum!
Ik heb er niet direct een verklaring voor waarom je deze foutmelding krijgt maar zoals Noordzee noemt is het altijd het handigst even met ons te bellen. Mijn telefonische collega's kunnen deze gegevens ook voor je wijzigen en zorgen dat de korting goed staat!


Nou niet dus! Via een computer word ik door een menu geleid. Diezelfde computer stuurt me een link naar MijnKPN. Daarna weer een sms met weer een verificatiecode. Na het ingeven van de verificatiecode weer de zelfde “technische storing”. Ik geef het op. Ben al weken bezig om een simpele adreswijziging door te geven.


Inmiddels een medewerkster gesproken. Adreswijziging is doorgevoerd. Fijn. 


Mooi zo! 👊🏽