Skip to main content

Ik

heb afgelopen vrijdag een betaalregeling afgesproken en 1 betaal later. Hier over is afgesproken dat ik dit op 26 januari doe. Ook de termijnen zouden die datum betaald worden. Nu ontvang ik vanmorgen een herinnering van die betaalafspraken maar de datum is nog helemaal niet in zicht. Pas verder in januari. In mijn afspraak over de regeling staat alleen dat ik die heb gemaakt geen datum. Hoe zit dit nou? Volgens mondelinge afspraak betaal ik 2 termijnen rond 25/26 januari. Maar heb nu al ene herinnering voor de betaling van januari. Geld dit dan voor die datum? Ik kan dit nergens terug vinden. 
hoor het graag

Hoi @MonicaV 

Welkom op het forum van KPN.

Als meer duidelijkheid wilt rondom jouw afgesproken betaalregeling met KPN, kun je daar het beste even over bellen met een medewerker van de afdeling Collections.

Bel hiervoor met het gratis telefoonnummer 0800-0402 en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: betalingen en facturatie.
Zei zouden je kunnen doorverbinden met een medewerker van Collections of jouw zelf kunnen voorzien van de benodigde informatie. 


@MonicaV Welkom op het forum! Wat Michel aangeeft lijkt mij inderdaad de beste koers, ik zou dan toch nog even bellen met de afdeling Collections zodat dit voor je nagelopen kan worden.