Skip to main content

Goede dag, ik ben afgesloten omdat ik €34 achter loop mrt betalen,heb contact gehad met KPN en een brief gestuurd met daarop uitlag van mijn situatie. Ik ben palliatief heb problemen en heb aanvallen ook in de nacht daar ik dan een mantelzorger bel die me weer helpt met ademen.

Kan hier nu een heel verhaal neer zetten maar dat laat mijn gezondheid niet toe en kost me veel energie wie kan me helpen? 

groetjes john

Hi @John mustang en welkom op het forum. Jeetje wat een heftige situatie. 😥 Fijn dat je zorg in huis hebt, lijkt me eng zat om ademproblemen te hebben. 

De snelste manier om weer aangesloten te worden is om het openstaande bedrag via iDeal te betalen. Dat kan via je factuuroverzicht in je MijnKPN of via onze betaalpagina. Dan ben je in elk geval weer aangesloten. 

Mocht de volgende factuur ook lastig worden, dan kun je ook een betaalafspraak maken. Neem hiervoor wel de voorwaarden goed door, maar als dat een optie is heb je in elk geval wat ruimte. 

Mocht dat allemaal niet lukken, dan kun je morgen ook met ons bellen via 0800-0402 tussen 8:00 - 17:30. Vraag dan naar de afdeling Collections, zij gaan over de betalingen. Ik weet niet of zij je hier verder in kunnen helpen, maar ze kunnen je in elk geval informeren over hoe nu verder.

Veel sterkte gewenst! 💚


goede morgen Sanne dat ga ik morgen meteen doen, dit weekend heb ik een longaanval gehad en dan raak ik in paniek daar ik alleen ben bel ik iemand en gaat met me ademen zoals het hoort nu had ik geluk dat ik bij een aanval prednison in huis heb alleen nu kon ik niemand bellen en was zo bang en begon te hypere en dacht te gaan stikken. en hoop dat ze me morgen kunnen helpen ik had al gebeld en zijden dat ik de situatie moest uitleggen per brief en dat heb ik netjes gedaan. Nu was het vrijdag en ik kon niets meer en zo vervelend dat ik afhankelijk ben van andere en het ziekenhuis niet kon bellen want dat moeten we meteen doen en ik had geen telefoon. Stress hier en Stress moet ik voorkomen. Ik vind dit een kwalijke zaak dat dit kan ik netjes een brief geschreven en verteld hoe het in elkaar zit en nog sluiten ze me af. Ja sorry en dit levert me Stress op...zo meteen moet ik het ziekenhuis bellen en dat kan ik nu niet. Dankjewel Sanne en ook voor je woorden Veel sterkte gewenst lief van je 

Groetjes John,